سرویس: ویژهکد خبر: 76656|08:00 - 1393/09/20
نسخه چاپی

فعالیت ۷۰مرکز قرآنی درشهرستان گیلان غرب

فعالیت ۷۰مرکز قرآنی درشهرستان گیلان غرب

http://matlaelfajr.ir/wp-content/uploads/IMG_0041.jpgکارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی گیلانغرب ابراز امیدواری کرد: ان شاءالله در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، هر چه بیشتر به حفظ قرآن کریم توسط جوانان و نوجوانان کمک کنیم و در آینده نزدیک شاهد حافظان خوبی در این شهرستان باشیم.

پرویز پروانه کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی گیلانغرب  در گفتگو با خبرنگار مطلع الفجر  با بیان این خبر افزود: ارتقاء سطح دانش قرآن و نشر وگسترش فرهنگ قرآنی در بین نوجوانان و جوانان از مهم‌ترین دلایل تاسیس این مراکز قرآنی است.

پروانه تصریح کرد: این مراکز قرآنی شامل ۵۶ خانه قرآن روستایی، ۱۰خانه قرآن شهری و ۴ مؤسسه قرآنی است.

پروانه افزود: در این مراکز قرآنی دوره‌های آموزشی قرآن از جمله قرآئت سطح۱(روخوانی) قرائت سطح۲(روان‌خوانی وصحت قرائت نماز)،ترجمه ومفاهیم (سطح۱)، ترجمه ومفاهیم (سطح ۲) و حفظ قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در پایان هر دوره آموزش برای متعلمین قرآنی گواهی پایان کلاسی با امضای رئیس اداره تبلیغات اسلامی این اداره صادر می‌شود.

کارشناس امور قرآنی ابراز امیدواری کرد: با برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن در این مراکز شاهد نشر وگسترش فرهنگ قرآنی  وتحقق بخشیدن آن در تمام رده‌های سنی در این شهرستان باشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد