مطلع الفجر08:00 - 1393/09/20

فعالیت ۷۰مرکز قرآنی درشهرستان گیلان غرب

http://matlaelfajr.ir/wp-content/uploads/IMG_0041.jpgکارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی گیلانغرب ابراز امیدواری کرد: ان شاءالله در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، هر چه بیشتر به حفظ قرآن کریم توسط جوانان و نوجوانان کمک کنیم و در آینده نزدیک شاهد حافظان خوبی در این شهرستان باشیم.

پرویز پروانه کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی گیلانغرب  در گفتگو با خبرنگار مطلع الفجر  با بیان این خبر افزود: ارتقاء سطح دانش قرآن و نشر وگسترش فرهنگ قرآنی در بین نوجوانان و جوانان از مهم‌ترین دلایل تاسیس این مراکز قرآنی است.

پروانه تصریح کرد: این مراکز قرآنی شامل ۵۶ خانه قرآن روستایی، ۱۰خانه قرآن شهری و ۴ مؤسسه قرآنی است.

پروانه افزود: در این مراکز قرآنی دوره‌های آموزشی قرآن از جمله قرآئت سطح۱(روخوانی) قرائت سطح۲(روان‌خوانی وصحت قرائت نماز)،ترجمه ومفاهیم (سطح۱)، ترجمه ومفاهیم (سطح ۲) و حفظ قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در پایان هر دوره آموزش برای متعلمین قرآنی گواهی پایان کلاسی با امضای رئیس اداره تبلیغات اسلامی این اداره صادر می‌شود.

کارشناس امور قرآنی ابراز امیدواری کرد: با برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن در این مراکز شاهد نشر وگسترش فرهنگ قرآنی  وتحقق بخشیدن آن در تمام رده‌های سنی در این شهرستان باشیم.