سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113380|16:25 - 1402/11/17
نسخه چاپی

سرهنگ پیرو؛

حضور پرشور درعرصه انتخابات صحنه تکلیف مداری ما در قبال شهداست

حضور پرشور درعرصه انتخابات صحنه تکلیف  مداری ما در قبال شهداست
جانشین فرماندهی سپاه گیلانغرب گفت : حضور پرشور در انتخابات مایوس کننده دشمن وانسجام مردم درعرصه انتخابات صحنه تکلیف مداری ما در قبال شهداست.

به گزارش مطلع الفجر ،یادواره با شکوه  شهدای دهستان ویژنان و شهدای عشایر به همت حوزه مقاومت بسیج شهید اشرفی اصفهانی و شهدای عشایر کوچرو گیلان‌غرب برگزار شد.

در این آیین معنوی سرهنگ پیرو جانشین فرماندهی سپاه شهرستان گیلان غرب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا از شهدا به عنوان چشم و چراغ راه، یاد کرد و اظهار داشت: عزت، قدرت، توان و اقتدار کنونی جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهداست،

وی گفت: شهدای گرانقدر جان خود را دادند تا عزت، آزادگی، سرافرازی و اقتدار و تعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی را تبیین نمایند.

وی ضرورت تکلیف مداری در قبال شهدا را یادآور شد و ابراز،داشت: امروز ما در شرایطی قرار داریم که همه  باید با حضور پرشور خود در انتخابات پیش رو بار دیگر تکلیف مداری خود را در قبال شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی به منصه ظهور بنشانیم.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان گیلان غرب تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی باتلاش برای ایجاد یاس و ترویج ناامیدی در جامعه سعی در مشارکت حداقلی دارند اما به حول و قوه الهی و به یمن بصیرت و حضور حداکثری مردم عزیز در تورنمنت سیاسی انتخابات پیش رو، بار دیگر دشمن از بصیرت مردم تودهنی محکم خواهد خورد.

 

شهرستان گیلان غرب بالغ بر ۷۵۰ شهید ۲۲۰۰ آزاده و ۱۴ آزاده سرافراز را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است