مطلع الفجر16:25 - 1402/11/17
سرهنگ پیرو؛

حضور پرشور درعرصه انتخابات صحنه تکلیف مداری ما در قبال شهداست

جانشین فرماندهی سپاه گیلانغرب گفت : حضور پرشور در انتخابات مایوس کننده دشمن وانسجام مردم درعرصه انتخابات صحنه تکلیف مداری ما در قبال شهداست.

به گزارش مطلع الفجر ،یادواره با شکوه  شهدای دهستان ویژنان و شهدای عشایر به همت حوزه مقاومت بسیج شهید اشرفی اصفهانی و شهدای عشایر کوچرو گیلان‌غرب برگزار شد.

در این آیین معنوی سرهنگ پیرو جانشین فرماندهی سپاه شهرستان گیلان غرب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا از شهدا به عنوان چشم و چراغ راه، یاد کرد و اظهار داشت: عزت، قدرت، توان و اقتدار کنونی جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهداست،

وی گفت: شهدای گرانقدر جان خود را دادند تا عزت، آزادگی، سرافرازی و اقتدار و تعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی را تبیین نمایند.

وی ضرورت تکلیف مداری در قبال شهدا را یادآور شد و ابراز،داشت: امروز ما در شرایطی قرار داریم که همه  باید با حضور پرشور خود در انتخابات پیش رو بار دیگر تکلیف مداری خود را در قبال شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی به منصه ظهور بنشانیم.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان گیلان غرب تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی باتلاش برای ایجاد یاس و ترویج ناامیدی در جامعه سعی در مشارکت حداقلی دارند اما به حول و قوه الهی و به یمن بصیرت و حضور حداکثری مردم عزیز در تورنمنت سیاسی انتخابات پیش رو، بار دیگر دشمن از بصیرت مردم تودهنی محکم خواهد خورد.

 

شهرستان گیلان غرب بالغ بر ۷۵۰ شهید ۲۲۰۰ آزاده و ۱۴ آزاده سرافراز را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است