سرویس: برگزیده هاکد خبر: 113492|22:24 - 1403/04/16
نسخه چاپی

تصویری؛

آیین شکرگزاری ازحماسه حضور مردم در انتخابات

آیین شکرگزاری ازحماسه حضور مردم در انتخابات
،آیین شکرگزاری ازحماسه حضور مردم در انتخابات ، عصر روز شنبه یک روز بعد از پیروزی مسعود پزشکیان در این انتخابات توسط جمعیت کثیری از مردم گیلان غرب در پارک ورودی این شهر برگزار شد.

به گزارش مطلع الفجر؛افشین کرمی رییس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در گیلانغرب ضمن  قدردانی از مشارکت ۸۰ درصدی مردم این شهرستان پای صندوق های رای، گفت: رای بالای مردم گیلانغرب به دکتر پزشکیان و حضور پرشور آنها در عرصه انتخابات بی سابقه است.
 وی تصریح کرد:  ۸۵ درصد از  مجموع آرای این  شهرستان به دکتر پزشکیان قابل تحسین است و ما به این مردم قول می دهیم که پیگیر مشکلات و مطالبه های آنان از جمله بیکاری، جاده، بیمارستان و وام های زلزله خواهیم بود و در ادامه به  نماینده مردم گیلان غرب در مجلس تاکید کردند  به خواسته های به حق مردم گیلان غرب توجه ویژه‌ای داشته باشند .

کرمی در پایان گفت: در راستای رفع مشکلات مردم شهرستان تیمی  در دهستان‌های گیلانغرب برای پیگیری مشکلات و مطالبه های منطقه فعال می کنیم.
 
مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ با مشارکت حدود ۵۰ درصدی واجدان شرایط برگزار شد که بر اساس نتایج نهایی اعلام شده از سوی وزارت کشور دکتر مسعود پزشکیان با کسب ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رای از مجموع ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ رای به عنوان نهمین رییس جمهور اسلامی ایران انتخاب شد.

مردم شهرستان قصرشیرین با ۹ هزار و ۳۳۴ رای ماخوذه هفت هزار و ۳۱ رای به دکتر مسعود پزشکیان دادند و گیلانغرب در غرب کرمانشاه با مشارکت حدود ۸۰ درصدی بالاترین میزان مشارکت را با ۴۳ هزار و ۴۸۱ نفر داشت که پزشکیان از مجموع این آرا ۲۷ هزار و ۱۱۴ رای را کسب کرد.