سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113484|22:31 - 1403/03/31
نسخه چاپی

برنامه‌های گرامی‌داشت هفته قوه قضاییه در گیلانغرب تشریح شد

برنامه‌های گرامی‌داشت هفته قوه قضاییه در گیلانغرب تشریح شد
رئیس دادگستری شهرستان گیلانغرب برنامه‌های گرامیداشت قضاییه در شهرستان گیلانغرب را تشریح کرد.

به گزارش مطلع الفجر ،نورالدین صفری رئیس دادگستری شهرستان گیلانغرب در گفت‌وگویی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه به مردم شریف، قضات، کارکنان شورای حل اختلاف، سازمان‌ها و نهادهای تابع این قوه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، برنامه‌های گرامیداشت هفته قوه قضاییه در شهرستان گیلانغرب را تشریح کرد. 
وی عطرافشانی و غبارروبی مزار مطهر شهدا، تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب با حضور امام‌جمعه محترم و مسوولین و شورای اداری و شورای تأمین و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران از اهم برنامه‌های هفته قوه قضاییه در گیلانغرب عنوان کرد.
 رئیس دادگستری شهرستان گیلانغرب همچنین دیدار قضات و کارکنان مجموعه دادگستری و شورای حل اختلاف با امام‌جمعه محترم شهرستان و بازدید از چندین واحد تولیدی و صنعتی شهرستان و بررسی رسیدگی به مشکلات آنان را از دیگر بر نام‌های این دادگستری بر شمرد.
 وی ابراز داشت: تشکیل میز خدمت و دیدار چهره‌به‌چهره با مردم به‌منظور پاسخگویی به مشکلات و مطالبات آنان در محل دادگستری و مصلای نمازجمعه و بازدید همکاران قضایی از زندان مرکزی کرمانشاه و رسیدگی به مشکلات زندانیان حوزه قضایی نیز برنامه‌های در نظر گرفته شده دیگر است. 
صفری همچنین هم‌زمان با هفته گرامیداشت قوه قضاییه از کارکنان و کارکنان شورای حل اختلاف شهرستان تجلیل خواهد کرد.اول تا هفتم تیرماه هر سال به‌منظور ارج‌نهادن به مقام والای قضاوت و تکریم مقام شامخ شهید آیت‌الله دکتر بهشتی به نام هفته قوه قضاییه نام نهاده شده است.