سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113471|00:34 - 1403/03/21
نسخه چاپی

در پی نظر سنجی مطلع الفجر؛

نارضایتی مردم از بازار میوه گیلانغرب/ نقره داغ گرانفروشان بازار میوه

نارضایتی مردم از بازار میوه گیلانغرب/ نقره داغ گرانفروشان بازار میوه
اگر در روزهای اخیر در بازار میوه گیلانغرب گذر کرده باشید قطعاً نرخ و قیمت‌های سلیقه‌ای و گرانفروشی‌های متعدد بعنوان منشا نارضایتی مردم را شاهد بوده‌اید.

خبرنگار رسانه مطلع الفجر علی رغم بازدید میدانی و رصد قیمت‌ها، میزان رضایتمندی مردم را در رسانه به نظرسنجی گذاشت که این پست با آمار بالای ۴ هزار بازدید، نزدیک به یک هزار نفر نارضایتی خود را از وضعیت بازار میوه اعلام کردند. 
بر همین اساس متولیان تنظیم بازار امروز راهی گشت‌های معمول شدند تا روند این نابسامانی را سر و سامان دهند و با گرانفروشان برخورد نمایند. 



رئیس اداره صنعت و معدن تجارت شهرستان گیلانغرب بعد از انجام گشت امروز، به خبرنگار مطلع الفجر گفت: در راستای کنترل، نظارت ومراقبت از بازار امروزبازرسین اداره صنعت معدن وتجارت واتاق اصناف شهرستان از واحدهای میوه فروشی سطح شهر بازدید کردند.
نورالدین پرویز اظهار داشت:در خلال بازدید و بازرسی میدانی امروز، پس از بررسی فاکتور فروش برای 4 واحد صنفی میوه فروشی پرونده تخلف تشکیل شد. 

وی تصریح کرد: از همشهریان گرامی خواهشمند است هرگونه تخلف واحدهای صنفی را با شماره تلفن 124سامانه یکپارچه  پاسخگویی وزارت صمت گزارش نمایند.

🔹در شرایط سخت اقتصادی و فشار معیشتی موجود، ضرورت بررسی، رصد و نظارت دقیق‌تر بر این روند بمنظور جلوگیری از سود اندوزی نامشروع،گرانفروشی و منفعت طلبی‌های عده ای فرصت طلب  از سوی کمیته و هیات های نظارت بر بازار بیشتر احساس میشود. 



اگرچه برخوردهای نمایشی و گشت های نا منظم نمیتواند عرصه را بر گرانفروشان تنگ و آرامش مردم را تامین کند اما دیدیم که استمرار  گشتهای جدی، قاطع و قانونمند نظیر امروز که جریمه و برخورد با  برخی میوه فروشی های گرانفروش را به دنبال داشت قطعا امیدوار کننده و رضایت مردم را به دنبال خواهد داشت. 

گشت‌های تنظیم بازار در حوزه برخورد و گرانفروشی و منفعت طلبی قبلاً توسط جهاد کشاورزی انجام می‌شد که اخیراً گویا محوریت آن به صنعت و معدن و تجارت محول شده است تا در این حوزه با گرانفروشان برخورد نماید.