سرویس: ویژهکد خبر: 85292|08:33 - 1393/12/14
نسخه چاپی

ایام فاطمیه فرصت مغتنمی در شناخت دقیق شخصیت و جایگاه حضرت فاطمه زهرا .س. است/

ایام فاطمیه فرصت مغتنمی در شناخت دقیق شخصیت و جایگاه حضرت فاطمه زهرا .س. است/
IMG_0058به گزارش مطلع الفجر، دراین جلسه که با حضور نهادهای فرهنگی و مسئولین هیئات مذهبی در اداره تبلیغات اسلامی گیلانغرب برگزار شد،حجت‌الاسلام محمدطاها مهری امام جمعه گیلانغرب در سخنانی با تاکید بر جایگاه زنان در جوامع اسلامی گفت: اسلام زن را به‌عنوان مسئله مهم زندگی و کامل کننده حیات انسانی در مسائل اجتماعی، اخلاقی و قانونی خود جا داده و او را به‌عنوان عضو موثر و شریک جامعه دانسته است.
حجت‌الاسلام مهری بر اهمیت برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم عزاداری در این ایام تاکید کرد و گفت: ایام فاطمیه فرصت بسیار مناسبی است برای شناخت دقیق تر و کامل حضرت فاطمه زهرا(س) تا مردم بیشتر با شخصیت و جایگاه این بانوی بزرگ آشنا شوند و خواستار توجه ویژه و خاص به مراسم عزاداری روز شهادت شد.

رئیس شورای هیئات مذهبی گیلانغرب تصریح کرد: شهرستان گیلانغرب با توجه به بافت دینی و مذهبی و هیئات مذهبی هر ساله در ایام شهادت حضرت زهرا (س) مراسم و سوگواری , همایش و جلسات , دسته روی و سخنرانی انجام که امسال هم در شهرستان با برنامه ریزی شده انجام می‌شود.

درادامه رئیس اداره تبلیغات اسلامی گیلانغرب به تقارن ایام نوروز با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره کرد و گفت: امسال به لحاظ تقارن این دو مناسبت، باید رعایت همه جوانب را داشته باشیم.

در پایان پس از نظرات دیگر شرکت کنندگان در این جلسه مصوب شد مراسم روز شهادت حضرت زهرا(س) در ساعت ۱۰صبح ۴ فروردین ۹۳ وبا حضور پرشور هیئات مذهبی همراه با راه اندازی دسته جات سینه زنی و زنجیر زنی در محل مسجد جامع این شهرستان برگزار شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد