سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113435|09:07 - 1403/02/05
نسخه چاپی

فرماندارگیلانغرب؛

منشاء حجاب وعفاف درواقع فرهنگ ایثار و شهادت است

منشاء حجاب وعفاف درواقع فرهنگ ایثار و شهادت است
فرماندار گیلانغرب در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت:منشاء حجاب وعفاف درواقع فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش مطلع الفجر ،سرپرست فرمانداری گیلانغرب در جلسه شورای اداری این شهرستان با تمجید از مقاومت ماندگار مردم مظلوم غزه در سایه ایمان و توکل به اهمیت موضوع حجاب وعفاف اشاره واظهار داشت :منشاء حجاب وعفاف درواقع فرهنگ ایثار و شهادت است و همه دستگاهها بایستی در موضوع گرامیداشت سالگرد عملیات بازی دراز نهایت معاضدت و همکاری را بعمل آورند .

علی رضا نظری همچنین به پوشش مناسب گیاهی و جنگلی شهرستان در نتیجه بارندگیهای مطلوب اشاره نمود ومشارکت عمومی رادر زمینه حفظ و صیانت از جنگلها و مراتع شهرستان مورد تاکید قراردادو ابراز داشت:با توجه به پراکنش بارندگی ها و پوشش گیاهی مطلوب تمهیدات لازم جهت صیانت از جنگلها و مراتع شهرستان مورد تاکید است.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان گیلانغرب در این جلسه با تاکید بر لزوم خدمت رسانی هرچه بهتر مدیران به مردم ، حفظ ارزشها و تقویت فرهنگ دینی و ایثار و آشنا نمودن بویژه نسل جوان را با این فرهنگ از ضروریات جامعه بیان کرد و گفت: حسن این اقدام علاوه بر تقویت نسلهای آتی مطمئنا دشمن را بیش از پیش مایوس خواهد نمود

وی ابرای داشت امروز دشمن با تمسک به رسانهای خود در صدد تلقین باور ، اهداف و سیاستهای خود بر جوانان ماست و بر ما و مسئولان است تا در مسیر تعالی معنویات و نشر آموزهای و معارف دینی کوشا و ساعی تر از همیشه باشیم .

سرهنگ پاسدار حامدپیرو جانشین فرماندهی سپاه ناحیه گیلانغرب نیز در این جلسه با اشاره به سالگرد عملیات بازی دراز از تشکیل کمیته های مرتبط خبرداد و گفت: تمهیدات لازم جهت بازدید کاروانهای راهیان نور ازیادمان مطلع الفجر ، مرکز فرهنگی وموزه دفاع مقدس و نقاط عملیاتی دفاع مقدس در این شهرستان اندیشیده شده است.

وی ابراز داشت: امروز کاروانهای راهیان نور ، یادواره های شهدا و نکوداشت شجاعت و رشادتهای رزمندگان و مردازان راستین بدون شک از مصادیق ترویج معارف و فرهنگ دفاع مقدس و مقوله جهاد تبیین است .

رئیس منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان به تیمهای واکنش سریع مجهز شده اند حاشیه جاده ها در مجاور جنگلها و مراتع تیغه زنی شده و مردم هم بایستی همراهی مناسب را بویژه در رعایت موارد احتیاطی بهنگام حضور در طبیعت و همچنین ممانعت از آتش زدن پس چر مزارع داشته باشند.

ولی پور گفت: میزان آتش سوزیها در سطح این شهرستان در سال گذشته ۸۰درصد کمتر از سال قبل آن بوده است و در راستای تقویت صیانت از منابع طبیعی ۳۰ نفر دیده بان در نقاط آسیب پذیر بکار گرفته شده ضمن اینکه روستاهای مجاور این نقاط نیز به ۴۶ دستگاه دمنده جهت مهار حریق مجهز شده اند