سرویس: ویژهکد خبر: 8119|14:30 - 1392/01/02
نسخه چاپی

سال 92 در زمينه سياسي و اقتصادي، ملت ايران آينده اي نيك را براي خود رقم خواهند زد

سال 92 در زمينه سياسي و اقتصادي، ملت ايران آينده اي نيك را براي خود رقم خواهند زد

IMG_0781مطلع الفجر-امام جمعه گیلانغرب گفت: سال جديد در زمینه سیاسی و اقتصادی، سال پیشرفت، و رقم زند تحرک و ورزیدگی ملت ایران در زمینه مسایل پرشور و جدی بخصوص انتخابات ریاست جمهوری است.

به گزارش مطلع الفجرحجت الاسلام والمسلمین محمدطاها مهری در خطبه های نماز جمعه گيلانغرب افزود: امسال ملت ایران اسلامی در عرصه انتخابات ریاست حمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا آینده نیکی را برای خود رقم می زنند تا بار دیگر نام ایران و ایرانی در تاریخ حماسه سازی های دنیا ثبت شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم امسال هم منویات مقام معظم رهبری بدست مردم و مسوولان نظام اسلامی تحقق پیدا کند. مهری با اشار به بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در جمع مردم مشهد مقدس که مسایل یکساله ملت و مسوولان را تشریح فرمودند، اظهار نمود: ملت ایران اسلامی در میدان عظیم پر چالش کنونی برغم نقشه ها و تحریم های دشمنان بار دیگر پیروز ظاهر می شود. وی خاطر نشان كرد: با وجود اینکه افرادی قصد دارند ملت ایران را فلج کنند ولی حتی تحریم ها هم نتوانست ملت ایران اسلامی که با اراده پولادین رو به جلو حرکت می کند را از مسیر خود باز دارد و هر کسی که صحنه را بدرستی قضاوت کند می تواند به ملت ایران آفرین بگوید. امام جمعه گیلانغرب با اشاره به اینکه ما اعلام ميداريم ، سربازان جان برکف مقام معظم رهبری و آماده اجرای دستورات و منویات فرماندهی کل قوا هستیم، گفت: آمریکا باید بداند این ملت هرگز در مقابل زورگویی تسلیم نخواهد شد. مهری افزود: انتخابات در ایران مظهر سیاسی و آبروی نظام اسلامی است و همه سلایق و جریانات که معتقد به نظام اسلامی هستند می توانند در انتخابات شرکت کنند لذا همه کسانی که دلشان برای استقلال و آینده و منافع کشور می سوزد باید در این عرصه شرکت کرده و اصلح را انتخاب کنند این مهمترین حماسه سیاسی سال 92 خواهد بود. وی خاطر نشان کرد: ملت ایران اسلامی با حضور حماسی خود در انتخابات خرداد ماه 92 یکبار دیگر بدخواهان نظام اسلامی را ناامید کرده و به دنیا نشان می دهد همواره حامی و پشتیبان نظام اسلامی هستند. امام جمعه گیلانغرب در خطبه اول نماز به فرا رسیدن دوم فروردین روز هجوم مزدواران پهلوی به مدرسه فیضیه قم در سال 42 و سوم فروردین سالروز ترور شیخ ˈاحمد یاسینˈ رهبر جنبش انقلابی حماس و روز جهانی آب اظاره کرد و در این خصوص سخنانی ایراد کرد. وی همچنین به چهارم فروردین روز جهانی هواشناسی اشاره کرد و با بیان اینکه ایام فاطمیه نزدیک است بر حفظ حرمت و تکریم این ایام از سوی همگان تاکید کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد