سرویس: ویژهکد خبر: 66755|08:58 - 1393/06/24
نسخه چاپی

برگزاری همایش بزرگ "حماسه پیروزی مقاومت" در گیلان غرب

برگزاری همایش بزرگ "حماسه پیروزی مقاومت" در گیلان غرب

http://mersadnews.ir/wp-content/uploads/2014/09/327711c64c5c729491c714c7d3c4cd6c.jpgسرهنگ مجتبی بیاتی در گفتگويي اظهار داشت: به مناسبت سالروز حماسه مقاومت مردم گیلان غرب بزرگ داشت با شکوهی در این شهرستان با حضور سرداران و فرماندهان کشوری و استانی در این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: پیروزی حماسه مقاومت مردم گیلان غرب در چهارم مهر ماه سال ۱۳۵۹ رقم خورد که طی آن مردمی صبور و مقاوم در عین مظلومیت، قهرمانانه متجاوزین به خاک کشور را بیرون راندند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) اظهار داشت: روز پنج شنبه سوم مهر ماه با حضور پیشکسوتان عرصه حماسه و دفاع در شهرستان گیلان غرب یاد و خاطره این روز گرامی داشته خواهد شد.

بیاتی همچنین از حضور یک میهمان ویژه از سرداران دفاع مقدس در این مراسم خبر داد.

وی تصریح کرد: مردم گیلان غرب با تقدیم ۷۵۰ شهید و بیش از دو هزار جانباز و ۱۴۱ آزاده در مسیر مقاومت قدم برداشت و دومین شهر مقاوم کشور نام گرفت تا در چهارم مهر ماه حماسه پیروزی آنها در تاریخ ثبت شود.

اگر تهدیدی متوجه مرزهای کشور باشد دفاع در کیلومتر ها آنسوی مرز رقم خواهد خورد

این فرمانده نظامی در بخش دیگری از سخنان خود به اوضاع امروز منطقه اشاره کرد و گفت: امروز اگر در مرزهای کشور نسبت با آن روزهای با شکوه حماسه چیزی تغییر کرده باشد ان توان و ایمان مردم است که ده ها برابر شده است و امروز قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در مرزها با گذشته قابل قیاس نیست.

بیاتی خاطر نشان کرد: اگر کوچکترین تهدیدی مرزهای ایران را تهدید کند دفاع از کیان کشور در کیلومتر ها آن طرف تر از مرزهای مقدس ایران رقم خواهد خورد. وی افزود: امروز میدان مقابله با دشمن در عرصه جنگ نرم است که در این سنگر نیز باید با تمام توان و قوا حضور داشت و تهاجم فرهنگی دشمن را خنثی کرد. معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در پایان با اشاره به نزدیکی هفته دفاع مقدس از برگزاری ده ها عنوان برنامه با رویکرد فرهنگی در این روزها خبر داد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد