سرویس: اجتماعیکد خبر: 55418|12:09 - 1393/04/16
نسخه چاپی

سرقت تصاویر کاربران در شبکه های اجتماعی با عنوان آزادی یواشکی

imagesمطلع الفجر-موضوع آزادی یواشکی در ماه های گذشته جنجال و حاشیه های بسیاری را به راه انداخته است، یکی از صفحات شبکه اجتماعی با سرقت تصاویر خصوصی کاربران و انتشار آن در صفحه مورد نظر به دنبال اهداف واهی و دست نیافتنی است.

به گزارش مطلع الفجرو به نقل ازامروله، موضوع " آزادی یواشکی" در چند ماه گذشته چنان جنجال و حاشیه ای را به راه انداخته که نیاز به معرفی زیاد این موضوع نیست. یکی از صفحات شبکه اجتماعی با سرقت تصاویر خصوصی کاربران و انتشار آن در صفحه مورد نظر به دنبال اهداف واهی و دست نیافتنی است که البته توسط شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای مانند بی‌بی‌سی، رادیوفردا، صدای آمریکا، دویچه وله، سی‌ان‌ان و… و برخی روزنامه‌های مطرح غربی مانند لوموند، اشپیگل، گاردین، نیویورک‌تایمز، واشینگتن‌پست و بازوهای داخلی‌شان نیز حمایت می شود.
این صفحه به دنبال نشان دادن اعتراض بانوان ایرانی به مسئله حجاب است که در آن هر شخص تصاویر بی حجابی خود را در مراکز عمومی و تفریحی با نوشتن چند خط توضیح به اشتراک می گذارد و جالب مسئله این است که درتمام کامنت ها و نظرات استفاده از کلید واژه های یکسان به چشم می خورد که نشان دهنده یک فعالیت سازماندهی شده است.
برخی سایت های وابسته به خاندان پهلوی نیز  بیکار ننشسته اند و بصورت زیرکانه در جبهه بی حجابی و بی حرمتی به زنان ایرانی قرار گرفته اند و با نوشتن مطالبی همچون " حقوق پایمال شده زنان ایران  در ۳۵ سال پس از انقلاب" و یا " مقاومت مدنی خلاقانه و کم نظیر زنان ایران" کار را برای یک هجمه فرهنگی علیه بانوان مهیا کرده اند.
بنابراین به روشنی می توان نتیجه گرفت گردانندگان این صفحه و حامیان آن تنها بجز اشاعه فرهنگ بی حجابی و فحشا در بین زنان و دختران ایرانی به دنبال چیزی دیگری نیستند و می خواهند بانوان ایرانی را از ماهیت و گوهر درونی خود دور کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد