سرویس: تازه های خبرکد خبر: 5220|21:23 - 1391/11/10
نسخه چاپی

کریمی:استقلال در بارش‌باران نقش داشت!

مطلع الفجر-سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: استقلالی‌ها در بارش باران نقش داشتند و از شانس بدم در اولین بازی با آنها روبه رو شدم.

به گزارش مطلع الفجربه نقل از فارس، فیروز کریمی پس از شکست 3 بر صفر برابر استقلال در نشست خبری اظهار داشت: شانس بد روزگار اولین بازی به پست استقلال خوردیم، آن هم در این زمین غیرمتعارف که استقلال نسبت به بازی در این نوع زمین تجربه داشت، مضاف بر اینکه نیمی از بازیکنان ما کمتر در این هوا بازی کردند مخصوصا خوزستانی‌های تکنیکی که در این هوا کمتر تمرین کردند.

وی ادامه داد: برای اشراف پیدا کردن به تیم کنار زمین آمدم و نقاط ضعف را دیدم و این اتفاق در زمانی افتاد که به نفع ماست. از این به بعد با حریفان مستقیم خود بازی داریم. استقلال جایگاه ویژه ای دارد. ممکن بود برد ما خیلی خوب باشد اما برای ما مهم نبود زیرا حریفان مستقیم ما مهم هستند. نکاتی را یادداشت کردیم که تا بازی بعد فرصت داریم بهتر شویم. کریمی در مورد اینکه پیکان خوب بسته شده تا بماند، گفت: اکنون نباید در این مورد حرف زد. تیم خوب است و نقاط ضعف دارد. اشکال عمده عدم تجربه در این زمین بود و فوق العاده بی‌تجربه بودیم و گل سوم استثنایی بود. آشنا دروازه‌بانی نیست که از این گل‌ها بخورد. انشالله دیگر بارندگی نباشد اگر هم باشد مقابل استقلال نباشد. وی در مورد اینکه در لیگ یک هم با پیکان می‌ماند گفت: بخاطر دوستی با ملکیان آمدم و بعد از  2 سال محرومیت خوب نبود که بیایم اما ملکیان دوست قدیمی من است و در حکمی که به من داد کلمه تکلیف در آن بود. اگر تیم سقوط هم کند سال بعد هم هستم. قرار دادم یک و نیم ساله است. کریمی تصریح کرد: کارمان خیلی سخت است. امروز میزبان استقلال بودیم اما در اصل میهمان بودیم و شانس ما و بد روزگار در روز میزبانی از هیچ امکاناتی استفاده نکردیم و بارش باران هم غده‌ای برای ما بود و بازی بعد مقابل پرسپولیس سایپا و راه آهن باز ما میزبان هستیم و در هر 4 بازی باید میهمان در شهر آنها باشیم و کار مشکلی است اما نا امید نیستیم. وی در مورد اینکه ادبیاتش می‌تواند لیگ را شیرین کند گفت: آنهایی که از قدیم بامن هستند مثل نظر سوابق مربیگری ام را ببیند و همیشه حقیقیت را گفته ام و خلاف واقع نگفته‌ام. یکی از آنها در مورد فیزیک داور، نور یا چمن بود امروز هم شانسم بود که با استقلال بازی کردیم و باران هم علیه ما بوده است. سرمربی پیکان ادامه داد: استقلالی‌ها در بارش باران نقش داشتند! فوتبال را در کنار ادبیات خودم می‌ببنم تا حالا به کسی بی احترامی نکردم  و اگر هم این اتفاق رخ داده عذرخواهی می‌کنم. همیشه حرف خودم را می زنم. هرکسی گفتمان خودش را دارد اما اجازه ندارم به کسی بی احترامی کنم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد