سرویس: ویژهکد خبر: 3023|17:55 - 1391/10/18
نسخه چاپی

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: دوست دارم اینیستا به عنوان بهترین بازیکن سال 2012 انتخاب شود.

 سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: دوست دارم اینیستا به عنوان بهترین بازیکن سال 2012 انتخاب شود.

مطلع الفجر- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: دوست دارم اینیستا به عنوان بهترین بازیکن سال 2012 انتخاب شود.

امیر قلعه‌نویی پس از تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار برابر ابومسلم در چارچوب رقابت‌های جام حذفی عنوان کرد: استقلال شرایط خوبی دارد و بازی در جام حذفی برابر ابومسلم که تیم خوب و مربی باهوشی دارد، باید دقت کنیم. برگی‌زر مربی خوب و باهوشی است و ما با همه وجود مقابل این تیم قرار خواهیم گرفت.

وی در مورد اینکه استقلال با مشکل بخاری روبرو شده، تصریح کرد: چنین چیزی وجود ندارد. حرف من این نبود. گفتم هتل ندادند و از لحاظ سخت‌افزاری مشکلاتی داریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به این مورد که استقلال در مورد تغذیه هم با مشکل روبروست؛ گفت: در مورد این حرف‌ها صحبت کردم و اگر سؤال جدیدی دارید، مطرح کنید.

قلعه‌نویی در خصوص فرهاد مجیدی یادآور شد: تست‌هایی را حاج‌قاسم از او گرفته و در حال بررسی وضعیت او هستیم. هنوز ITC او هم نرسیده است.

وی در مورد اینکه اعلام کرده هر وقت نکونام بخواهد از تیم جدا شود، مشکلی از این بابت ندارد، خاطرنشان کرد: باز هم می‌گویم زمانی که یک بازیکن بخواهد از تیم جدا شود، سه مورد ارزیابی می‌شود. منافع باشگاه، منافع بازیکن و احساسات او. این موضوع را دو هزار بار گفته‌ام. البته هنوز پیشنهادی هم برای او نیامده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: برای جدایی یک بازیکن اول کادر فنی جلسه می‌گذارد و پس از آن موضوع را با مدیر عامل مطرح کند و پس از آن در مورد آن تصمیم صورت بگیرد. این کار جمعی صورت خواهد گرفت.

وی در مورد جلسه شب گذشته نکونام با فتح‌الله‌زاده تصریح کرد: به هر حال مدیر عامل با بازیکن جلسات برگزار می‌کند. مشکلاتی است که بین آنها مطرح می‌شود و مسئله‌ای در این زمینه وجود ندارد.

قلعه‌نویی در مورد اینکه برخی روزنامه‌ها امروز اعلام کردند به علت ترس از حنیف عمران‌زاده به او میدان داده است، تاکید کرد: این چه مسائلی است که مطرح می‌کنید؟ صحبتی بکنید که به درد جامعه و فوتبال بخورد. این حرف‌های چیپ و اراجیف چیست که مطرح می‌کنید؟ مغز آدم به درد می‌آید. دنبال این مسائل نباشید.

وی در مورد انتخاب بهترین بازیکن سال 2012 خاطرنشان کرد: دوست دارم اینیستا بهترین بازیکن شود اما فکر می‌کنم مسی به این عنوان دست یابد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه تعداد گل‌های این تیم کم است، گفت: ما هر روز برنامه‌های روی دروازه اجرا می‌کنیم به نظرم گل کم نزده‌ایم در این چند هفته اخیر وضعیت گلزنی ما خوب بوده است.

وی به عنوان سخن پایانی گفت: خوب است که ما صدر جدول بودیم که این مسائل و سؤالات را پرسیدید. یک مورد از این مسائل به درد جامعه فوتبال می‌خورد؟

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد