سرویس: تازه های خبرکد خبر: 2916|19:35 - 1391/10/17
نسخه چاپی

تغییر نام تیم هیئت هندبال کرمانشاه به "ثامن الحجج"

رئیس کمیته روابط عمومی هیئت هندبال استان کرمانشاه گفت: طی توافق های باشگاه ثامن الحجج با هیئت هندبال استان کرمانشاه، تیم هیات هندبال کرمانشاه از این پس با نام ثامن الحجج کرمانشاه مسابقات لیگ دسته اول را ادامه می دهد.

علی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به اینکه باشگاه ثامن الحجج کرمانشاه برای حمایت از تیم هیئت هندبال کرمانشاه اعلام آمادگی کرده است، نام تیم هیئت هندبال کرمانشاه برای شرکت در مسابقات لیک دسته اول هندبال کشور تغییر کرده است.

وی افزود: براساس توافق های باشگاه ثامن الحجج و مدیریت غرب کشور این باشگاه با هیئت هندبال استان، تیم هیئت هندبال کرمانشاه از این پس با نام ثامن الحجج کرمانشاه مسابقات لیگ دسته اول هندبال باشگاه های کشور را ادامه می دهد.

وی با اشاره به اینکه حمایت های ورزشی که در داخل استان صورت می گیرد می‌تواند در شرایط فعلی کارساز و مفید باشد، تاکید کرد: در شرایطی که بسیاری از تیم های استان برای شرکت در مسابقات لیگ با مشکلات مالی مواجه هستند حمایت اسپانسر ها برای پیشرفت ورزش استان بسیار موثر خواهد بود.

حسینی با اشاره به اینکه تیم هندبال کرمانشاه تا کنون توانسته است نتایج قابل قبولی را کسب کند، تاکید کرد: امیدوار هستیم که با حمایت های جدید باشگاه ثامن الحجج از هندبال کرمانشاه روند خوب پیشرفت هندبال در استان ادامه داشته باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد