سرویس: سلامتکد خبر: 16557|00:24 - 1392/04/30
نسخه چاپی

اجرای برنامه‌های درمانی و توانبخشی رایگان همزمان با هفته بهزیستی در ایلام

اجرای برنامه‌های درمانی و توانبخشی رایگان همزمان با هفته بهزیستی در ایلام

مطلع الفجر-مدیرکل بهزیستی استان ایلام از اجرای برنامه‌های درمانی و توانبخشی رایگان همزمان با هفته بهزیستی در ایلام خبر داد.

خبرگزاری فارس: اجرای برنامه‌های درمانی و توانبخشی رایگان همزمان با هفته بهزیستی در ایلام

صادق رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام با بیان این‌که سازمان بهزیستی در بین سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزو سازمان‌های برتر شناخته شده است،‌ اظهار داشت: این موضوع به تازگی از سوی سازمان بهزیستی به این دستگاه اجرایی در ایلام ابلاغ شده است.

وی افزود: بر اساس نتایج ارزیابی شاخص‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این سازمان مورد عنایت واقع شده و جزو سازمان‌های برتر وزارتخانه معرفی شد.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام تصریح کرد: بر این اساس، رئیس سازمان از همه کارکنان بهزیستی در سراسر کشور با ارسال لوحی تقدیر به عمل آورد.

رستمی خاطرنشان کرد: بر این اساس، این دستگاه اجرایی نیز به سهم خود مصمم است کارکنان این اداره را تشویق کند.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام عنوان کرد: این مهم در هفته بهزیستی محقق خواهد شد و همه کارکنان شاغل در این دستگاه تشویق می‌شوند.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های تدوین شده در هفته بهزیستی ادامه داد: اداره کل بهزیستی استان ایلام برنامه‌های متعددی را در این هفته طراحی کرده است.

این مسئول عنوان کرد: نشست با اصحاب رسانه، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجرای برنامه‌های درمانی و توانبخشی رایگان به جامعه هدف و ... از جمله برنامه‌های تدوین شده این دستگاه اجرایی است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد