سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113417|11:35 - 1402/12/27
نسخه چاپی

فرماندهان دوران دفاع مقدس؛

رزمندگان تیپ مسلم بن عقیل مرزدارانی بدیل و مجاهدین بی ادعا بودند

رزمندگان تیپ مسلم بن عقیل مرزدارانی بدیل و مجاهدین بی ادعا بودند
فرماندهان دوران دفاع مقدس شهدا را مایه عزت نظام و انقلاب دانست و گفت :رزمندگان تیپ مسلم بن عقیل مرزدارانی بدیل و مجاهدین بی ادعا بودند.

به گزارش مطلع الفجر ،سردار پاسدار شاویسی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در  یادواره شهدای اسفند ماه گیلانغرب  در سخنانی از شهدا بعنوان مایه عزت و سربلندی کشور ونظام نام برد که در تاریخ دفاع مقدس حماسه های ماندگاری را رقم زدند .
 وی نقش فرزندان این دیاربه عنوان مرز دارانی بی بدیل در طراحی  اولین هسته های مقاومت  مردمی  در قالب  تیپ مسلم بن عقیل  را ستودنی عنوان کرد .
سردار پاسدار شاویسی ابراز  داشت رزمندگان تیم مسلم در زمره جسور ترین و فداکارترین مجاهدین بی ادعای دوران دفاع مقدس بودند که  حماسه سازی خود را تا واپیسین لحظات دفاع  به شکل ممتد در جبهه ها تداعی کردند .

وی  با تشریح عملیات انتقام در سالگرد این عملیات غرورآفرین در این خطه نقش فرماندهان و رزمندگان گیلانغربی را همچون مردم غیور این دیار بی بدیل وماندگار بیان کرد

سرهنگ نجفی فرمانده سپاه ناحیه گیلانغرب هم از شهدا بعنوان گواه و حی و جاوید نام برد که در مسیر دفاع از آرمانها ارزشها و این آب وخاک جانفشانی کردند تا امروز بعنوان سرمایه های معنوی ملت و نظام اسلامی در اوج اقتدار بر رفیع ترین قلل افتخار قرار دهند.

در پایان این مراسم از تعدادی از پیشکسوتان دوران حماسه وایثار و فرماندهان پایگاههای مقاومت صاحب آثار برتر ویژه شهید القدس وایران قوی تجلیل شد.