سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113406|20:55 - 1402/12/10
نسخه چاپی

فرماندارخبر داد:

1700نفر عوامل اجرایی درگیلانغرب آماده برگزاری انتخابات با شکوه

1700نفر عوامل اجرایی درگیلانغرب آماده برگزاری انتخابات با شکوه
فرماندار گیلانغرب گفت :1700نفر عوامل اجرایی درگیلانغرب آماده برگزاری انتخابات با شکوه هستند .

به گزارش مطلع الفجر  ؛فرماندار گیلانغرب از مهیا بودن این شهرستان برای برگزاری انتخابات خبرداد و گفت: ۱۷۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی، برگزاری انتخابات در شهرستان گیلانغرب را برعهده خواهند داشت.

علی رضا نظری در گفتگویی با بیان اینکه همه امکانات برای برگزاری یک انتخابات باشکوه در شهرستان فراهم شده، اظهارکرد: تمام دستگاه های اجرایی گیلانغرب دست به دست هم داده‌اند تا انتخاباتی آبرومند و در شان نظام و انقلاب اسلامی را رقم بزنند.

وی افزود: در حال حاضر فضای انتخاباتی پر رونق و داغی در شهرستان وجود دارد و برآورد می شود که مردم دومین شهر مقاوم ایران، حضوری حداکثری را در پای صندوق های رأی داشته باشند.

به گفته این مسئول، در دوره قبل انتخابات، مردم شهرستان گیلانغرب مشارکت ۷۳ درصدی را به ثبت رساندند.

فرماندار گیلانغرب در ادامه با بیان اینکه همه چیز مهیای برگزاری انتخابات است، اعلام کرد: ۱۷۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی برگزاری این دوره از انتخابات را در شهرستان گیلانغرب برعهده خواهند داشت که آموزش های لازم را نیز دیده اند.

وی خاطرنشان کرد: جمعاً ۸۶ شعبه اخذ رأی را برای برگزاری این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در گیلانغرب تدارک دیده ایم که ۵۶ شعبه آن سیار و ۳۰ شعبه هم ثابت است.

نظری یادآور شد: باتوجه به تمهیدات در نظر گرفته شده، روز جمعه انتخاباتی سالم، امن و رقابتی با مشارکت حداکثری مردم را در این شهرستان خواهیم داشت.
 وی همچنین از تدابیر اندیشیده شده برای  روتاها و مناطق عشایری خبر داد و گفت : طوری برنامه ریزی شده که تیمهای سیار حتی به دور دست ترین مناطق عشایری و روستایی دور دست هم مشارکت مردم را پوشش دهند .