سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113399|05:17 - 1402/12/05
نسخه چاپی

دکتر نجفی عنوان کرد:

"مشروعیت و مقبولیت زدایی" از نظام ،هدف دشمن در آستانه "انتخابات"

"مشروعیت و مقبولیت زدایی" از نظام ،هدف دشمن در آستانه "انتخابات"
فرمانده سپاه گیلانغرب گفت :دشمن در آستانه اتفاق بزرگ سیاسی کشور ،متوسل به جنگ ادراکی و شناختی در صدد مشروعیت و مقبولیت زدایی از نظام در بین مردم است.

به گزارش مطلع الفجر ؛ سرهنگ پاسدار محمد جواد نجفی  در اجتماع بسیجیان این شهرستان اظهار داشت: دشمن به دنبال این است مشروعیت و مقبولیت نظام را از ما بگیرد ؛امروز در این آیین و در محضر مادران شهدا که چشم و چراغ این مملکت هستند ما یک رویداد بزرگی را به اسم انتخابات پیش رو داریم.

وی افزود: رویدادی که آنقدر عظمت دارد امام حاضر جامعه از روز تحویل سال و آغاز فروردین  امسال  در تمام سخنرانی‌های خود بر مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید نمودند ؛دربرهه کنونی درخصوص مشارکت حداکثری سخن و منبرهای زیادی اجرا شده اما من امروز وقتی حضور این مادران معزز شهدا در جلسه امروز را دیدم متن و مسیر سخنرانی را کوتاه و موجز و به سمت دیگری خواهم برد.
 

نجفی تصریح کرد :در یک کلمه دشمن امروز به دنبال پایمال کردن خون شهدای ماست؛ دشمن به دنبال این است که عزت و عظمتی که شهدای ما ایثارگران و عظمتی که بعد از ۴۵ سال مسیر رونده انقلاب  بخود دیده را از ما بگیرد.

وی ابراز داشت:دشمن مترصد فرصتی است تامشروعیت و مقبولیت نظام را مخدوش و از ما بگیرد ؛اگرچه خیلی وقت است دشمن با توسل به جنگ شناختی و ادراکی که به راه انداخته جوان ما را و بعضی از مردم ما و جامعه را درصدد است از انتخابات دور و دورتر کند، پشت مردمی نظام را کمرنگ کند، و اگر دشمن موفق شود این کمرنگ شدن پشتوانه مردمی همان و پایمال شدن خون شهدا همان.

فرمانده سپاه گیلانغرب  جایگاه عزتمند شهدا را یاد آور شد و گفت: شهدا عزیزترین،نخبه‌ترین و معنوی‌ترین نیروی انسانی این مملکت بودند که این امنیت عمیق و پایداری که ما امروز بعد از ۴ دهه داریم حاصل فداکاری و ایثار جان و خون این شهدا بود.
وی افزود: ما امروز هرچه داریم از خانواده شهدا و از برکت خون شهداست، امروز ما به دنبال این هستیم با دعوت از مادران شهدا در محفلی که مزین به حضور شما عزیزان است با دعوت از مردم عزیز برای حضور منسجم و پرشور در انتخابات همان مسیر شهدای عزیز را رفته باشیم.
سرهنگ نجفی افزود: این شهدا زمانی یک تکلیفی داشتند که در راستای ادای آن تکلیف تمام هستی و جانشان را فدا کردند و برای یک عمر این مادران را عزادار نمودند تا من و شما با کمال امنیت و طیب خاطر در کشور زندگی کنیم ؛ما همه مدیون همین مادران شهداییم که اگر میلیاردها تومان و بلکه مادیات عالم را به آنها دهیم جای آن فرزند برومندی که برای انقلاب داده‌اند پر نخواهند کرد و امروز دلخوشی این مادران همین حفظ انقلاب است.
وی گفت:یقین داشته باشید مبحث تبیین ضرورت حضور در انتخابات برای خانواده و جامعه اجر این فعالیت چون برای حفظ نظام است و حضرت امام فرمودند حفظ این انقلاب از اوجب واجبات است، دعای مادران شهدا شهدا و امام زمان هم پشت سر شماست.
 فرمانده سپاه شهرستان گیلان غرب اظهار داشت: هدف دشمن امروز تلاش برای مشروعیت و مقبولیت زدایی از نظام است لذا در این مسیر سعی دارد با دلسرد کردن مردم و کمرنگ کردن حضورها و محقق کردن مشارکت حداقلی به اهداف خود برسد و قطعاً مردم عزیز ما با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای این نقشه دشمن را نیز نقش بر آب خواهند کرد.

 

*دادستان شهرستان گیلان غرب؛ انتخابات نماد مردم سالاری دیری در ایران است
 



 دادستان شهرستان گیلان غرب نیز در   آیین تبیین انتخاباتی  که با حضور جمعی از مردم و بسیجیان گیلانغرب برگزار شد گفت: دشمن مصراً درصدد است تا به انتخابات وجهه‌ای انتصابی و نه انتخابی دهد و با ایجاد یاس در مردم وجهه مردم سالاری در کشور را مخدوش کند.

وی اظهار داشت: انتخابات به عنوان یک رویداد سیاسی نماد مردم سالاری دینی در کشور است ؛شما برادران و خواهران عزیز مادران معزز شهدا که شیرمردان خود را تقدیم اسلام و نظام کردند از وجود این عزیزان مایه مباهات کشور است و ما باید قدردان واردین شهدا و ایثارگران باشیم.
دکتر خدرویسی ابراز داشت : انتخابات به عنوان یک رویداد بزرگ سیاسی در کشور در واقع نماد مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی اسلامی است ؛ به حمدالله در بیش از 40 سال گذشته در کنار این حب مردم به نظام شاهد اقتدار و امنیت نظام بوده‌ایم و این مسیر عزتمند نظام و ملت ادامه خواهد داشت .
وی گفت : امروز می‌بینیم که در فضای مجازی دشمنان ملت و نظام ما به عناوین مختلف با تمام امکانات سعی دارند تا مردم را از حضور پای صندوق‌های رای و مخدوش کردن این نماد مردم سالاری دینی منصرف نمایند.
 دادستان شهرستان گیلان غرب با عنوان اینکه هدف دشمن این است که  انتخابات را کمرنگ جلوه دهند ابراز داشت: دشمنان در صددند القا کنند که انتخابات ما در جمهوری اسلامی انتخابات انتصابی است و مردم در تصمیمان و اتفاقات آن در کشور نقشی ندارند در تمام ادوار این تلاش دشمن عینیت داشته و مستمراً وجود داشته است اما به لطف خدا و بصیرت مردم این بار نیز توطئه آنها خنثی خواهد شد.