سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113397|04:37 - 1402/12/04
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب:

انتخابات نمونه بارز مردم سالاری در ایران است

انتخابات نمونه بارز مردم سالاری در ایران است
امام جمعه گیلانغرب گفت :نقش مردم در انتخاب نماینده‌ها و نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خود نمونه‌ای بارز از مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی است.

به گزارش مطلع الفجر ،حجت الاسلام والمسلمین موسوی حضور در انتخابات را نمونه مردم سالاری دینی عنوان کرد واظهار داشت: نقش مردم در انتخاب نماینده‌ها و نامزدهای مجلس شورای اسلامی و انتخاب غیر مستقیم رهبری از طریق مجلس خبرگان رهبری خود نمونه‌ای بارز از مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی است.

 

نماینده ولی‌فقیه در گیلانغرب با بیان اینکه همان‌طور که انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، انتخابات مجلس خبرگان رهبری هم از اهمیت  اولی و فراوانی برخوردار است، تأکید کرد: رسالت مجلس خبرگان رهبری تعیین ولی‌فقیه و نظارت بر کار ولی‌فقیه است ، بنابراین شرکت در انتخابات خبرگان رهبری و رأی‌دادن به کسانی با  شاخصه‌های خدامحور بودن، الهی بودن و خدا را مد نظر داشتن، که خود شما مدنظر دارید، در کنار انتخابات مجلس شورای اسلامی موردتوجه قرار گیرد.

 

امام جمعه شهرستان گیلان غرب همچنین ضمن گرامی داشت هفته سربازان گمنام امام زمان عجل الله گفت: اگرچه در سایه خصومت ورزی استکبار و جبهه صهیونیستی گاه به گاه در گوشه و کنار کشور شاهد رخدادهای امنیتی هستیم اما حقیقتاً امنیت و عزت امروز جامعه ما مدیون جانفشانی و بیداری، ایثار و فداکاری سربازان گمنام امام زمان و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در کنار نیروهای مسلح، سپاه و انتظامی است.

 

حجت الاسلام موسوی افزود: سربازان گمنام امام زمان، حافظان بی‌نام امنیت کشورند.

وی تصریح کرد: سربازان گمنام با جانفشانی آرامش شبانه روزی خود را وقف آرامش و تامین امنیت مردم و ملت می‌نمایند و همه ما قدر دان این عزیزان بی‌نام و نشان و ایثارگر هستیم.

 

 

امام جمعه شهرستان گیلان غرب همچنین از عملکرد گروه‌های جهادی پزشکی که در منطقه حیدریه در حال خدمت رسانی مناطق محروم در این منطقه  بخش گواور فعالیت دارند  از تلاش "قرارگاه عملیاتی شهید دکامی"  نیروی زمینی سپاه تقدیر کرد.