سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113394|13:00 - 1402/11/29
نسخه چاپی

یادداشت؛

مردم ایران، حماسه‌ساز روزهای سخت هستند

مردم ایران، حماسه‌ساز روزهای سخت هستند
مردم ایران، حماسه‌ساز روزهای سخت هستند و امروز روز قهر با صندوق رأی نیست، بلکه روز دفاع از امنیت ملی و اقتدار ایران است.

به گزارش مطلع الفجر ،فرشته سنجیده فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: هر چه به زمان انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم زمزمه‌های دشمنان داخلی و خارجی برای عدم حضور در انتخابات بلندتر می‌شود و با تمام توان در جهت دلسرد کردن مردم قدم برمی‌دارند.

 دشمنان که کار خود را مثل همیشه انجام می‌دهند و چیز تازه‌ای نیست، اما بحث این است که آیا با قهر از صندوق رأی می‌توانیم انتظار تغییر وضع موجود را داشته باشیم؟!

 آیا با مشارکت حداقلی اقتدار و امنیت کشور تضمین خواهد شد؟

 آیا مشارکت حداقلی وجههٔ بین‌المللی ایران را تضعیف نخواهد کرد؟

هرچند ما منکر برخی از مشکلات اقتصادی و معیشتی نیستیم و ممکن است بعضی‌ها را از رأی‌دادن و اصلاح وضع موجود ناامید کرده است، اما با عدم شرکت در انتخابات نه‌تنها چیزی عوض نخواهد شد، چه‌بسا بدتر هم می‌شود.

مردم ایران، حماسه‌ساز روزهای سخت هستند و امروز روز قهر با صندوق رأی نیست، بلکه روز دفاع از امنیت ملی و اقتدار ایران است، امروز هرکس امنیت تضمین شده می‌خواهد باید این خواست را در انتخابات به ثبت برساند.

 حضور پرشور و گسترده مردم باعث تحکیم نظام و پشتوانهٔ مردمی آن خواهد شد که این عامل تأثیر بسیار زیادی در قدرت کشور در منطقه و جهان را به دنبال دارد، هر چه پشتوانهٔ مردمی نظام جمهوری اسلامی بیشتر باشد، قطعاً دشمنان، مردم ایران را در برابر خودشان خواهند دید و در تحریم‌های ظالمانه خود تجدیدنظر خواهند کرد.

 برداشتن تحریم‌ها، تضمین امنیت کشور، باز شدن درهای سرمایه‌گذاری در کشور، جهش اقتصادی و... همگی در سایهٔ یک انتخابات گسترده و حداکثری و اصلح، دست‌یافتنی خواهد بود.

 مردم عزیز نباید ناامید شد که ناامیدی و دلسرد شدن خواست دشمن و لبخند او را به دنبال خواهد داشت، دشمنان امروز از ضربه‌زدن به جمهوری اسلامی از طریق نظامی ناامید شده‌اند، و به همین دلیل می‌خواهند با حضور حداقلی مردم در پای صندوق آرا به اهداف خودپسند.

 هرچند ناگفته نماند در این روزهای منتهی به انتخابات، بعضی‌ها در داخل دارند با پاس‌دادن و کد دادن‌های خاص، با دشمنان خارجی ملت ایران همراهی می‌کنند و در واقع آب به آسیاب دشمن می‌ریزند، اما غافل از اینکه این بار مثل همیشه محاسباتشان در مورد ملت ایران باز هم غلط از آب در خواهد آمد.
 این ملت در دل روزهای سخت هیچ‌گاه علی را تنها نخواهند گذاشت و تجربهٔ ملت بزرگ ایران نشان داده است که در روزهای سخت حماسه‌ها از خود نشان داده‌اند، و با دشمنان همراهی نکرده‌اند، ان‌شاءالله این بار هم حضور گرم و آگاهانه ملت ایران، دشمنان را ناامید و ملت ایران را عزتمند تر از گذشته خواهد کرد.