سرویس: ویژهکد خبر: 113382|15:54 - 1402/11/18
نسخه چاپی

فرمانده دانشگاه امام حسین سپاه ؛

دانش و جلوه های اقتدار امروز کشور برگرفته از تفکر شهداست+تصاویر

دانش و جلوه های اقتدار امروز کشور برگرفته از تفکر شهداست+تصاویر
سردار غلامی دانش و جلوه های اقتدار امروز کشور را برگرفته از تفکر شهدا دانست و گفت ملت ایران در انتخابات آتی نیز فارغ از همه کمبودها و مشکلات باردیگر عظمت خود را به دنیا نشان خواهد داد.

به گزارش مطلع الفجر ،عصر امروز، مراسم یادواره ۱۸۵ شهید طایفه سیاه سیاه کلهر  ودهستان چله در مرکز این دهستان در شهرستان گیلانغرب  برگزارشد

سردار سرتیپ پاسدار نعمان غلامی فرمانده دانشگاه امام حسین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم در سخنانی بزرگداشت نام ویاد شهدا در همه برهه ها را امری حیاتی و ضروری خواند و اظهارداشت: مجاهدتها ومشقاتی که شهدا داشتند برای امتداد وانتقال درسها و سیره ها بود.

وی  تصریح کرد: امروز پاسداشت خون آنها در حقیقت فراهم نمودن پیامهای بعثت وبستر ساز ظهور منجی عالم بشریت است.
 

سردار غلامی   از شهدا بعنوان سروقامتان مایه عزت وعظمت ملت ایران یادکرد وادامه داد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب می فرمایند:" شهدا قله و  دامنه آن اخلاص ، ایثار، صدق ، معنویت ، مجاهدت ، گذشت  و خدمت است  و یادواره ها  وکنگره های شهدا برای ترویج و حرکت در دامنه قله شهادت هستند".

سردار غلامی دانش و جلوه های اقتدار امروز کشور را برگرفته از تفکر شهدا دانست و گفت  ملت ایران همچنانکه تا امروز با سربلندی از همه توطئه ها عبور نموده در انتخابات آتی نیز فارغ از همه کمبودها و مشکلات باردیگر عظمت خود را به دنیا نشان خواهد داد.

وی گفت:قطعا در سایه مشارکتی حد اکثری، راه شهدا با دست قدرت خداوند بروز خواهد نمود وانشاالله دنیا شاهد مشارکت حداکثری مردم  ما در تعیین سرنوشت خود خواهند بود

سرهنگ پاسدار محمدجواد نجفی نیز در سخنانی گوشه هایی از رشادتها و حماسه آفرینی های مردمان این خطه در دوران دفاع مقدس را برشمرد و گزارشی از روند برگزاری کنگره ملی شهدا شهرستان وهمچنین یادواره ها را در قالب صنوف مختلف  در سنوات اخیر و همچنین استمرار پاسداشت شهدا بصورت  شهدای طوایف ارائه کرد.