سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113381|15:49 - 1402/11/19
نسخه چاپی

دکتر نجفی:

شهدا تئوری و نظریه انقلاب اسلامی حضرت امام را به فعلیت رساندند.

شهدا تئوری و نظریه انقلاب اسلامی حضرت امام را به فعلیت رساندند.
فرمانده سپاه شهرستان گیلان غرب شهدا را تمدنساز یاد کرد و گفت شهدای عزیز با نثار جان خود تئوری و نظریه انقلاب اسلامی حضرت امام را تثبیت و به فعلیت رساندند.

به گزارش مطلع الفجر ،دکتر محمد جواد نجفی ضمن تقدیر از حضور و استقبال مردم عزیز دیار کلهر  خصوصا مردم با اصالت دهستان چله در آیین تکریم شهدا و  تبریک عید مبعث و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: گیلان غرب نگین مقاومت و تندیس پایمردی  است؛ آنچه معرف گیلان غرب است علاوه بر بافت قومی و قبیله‌ای و آثار باستانی و گردشگری فرهنگ ایثار و مقاومت است.
 

وی افزود: از مولفه‌های  فرهنگ جهاد و شهادت در گیلان غرب تقدیم ۷۵۰ شهیدمعزز، ۱۴۱ آزاده  سر افراز، بیش از ۲۲۰۰ جانبازمی‌باشد.

دکتر نجفی ابراز،داشت: چهارم مهرماه سال ۱۳۵۹؛نماد مقاومت مردم گیلان غرب و روز ملی مردم گیلان غرب در اطلس دفاع مقدس استو فرمانده هان فاتح این روز مقاومت، سردارانی چون  شهید خوشروان وشهید علی اکرم پرماست که رحمت و رضوان الهی از آن شهدای انقلاب شهدای شهرستان گیلان غرب و ۱۸۵ شهید سیاه کلهرباد.

فرمانده سپاه شهرستان گیلان غرب گفت: به دلایل مختلف شهدا "تمدن سازند"؛ این شهدا بودند که تئوری و نظریه امام راحل را به عینیت رساندند و مردمی‌ترین انقلاب معاصر که دنیا و آخرت را در کنار هم داشت رقم زدند.
 

این فرمانده شاخص شهرستان گیلان غرب افزود: این شهدا بودندکه به ندای جهاد دفاعی امام راحل عینیت بخشیدند و انقلاب را تثبیت نمودند، این شهدای عزیز عرصه علم و فناوری بودند که در پاسخ به ندای نهضت تولید علم و جنبش نرم‌افزاری امام حاضر پرچم افتخار این کشور را بر قله‌های عالم برافراشتند.

سرهنگ نجفی تصریح کرد: امروز این شهدا ی عزیز ما هستند که در پاسخ به ندای جهاد تبیین امام حاضر جامعه در بستر جامعه" محور وحدتند" چون خون شهید هم روشنگر است و هم جهت دهنده و از، زاویه و انحراف  جلوگیری می‌کند.
 

وی نهضت مردمی  تکریم شهدای طایفه‌ای در شهرستان گیلان غرب را مایه مباهات و تحسین برانگیز خواندو گفت: امروز  در، گیلان غرب شهدا محور وحدتند این وحدت هم در بین طوایف و هم برون طایفه‌ای در گیلان غرب جاری و ساریست؛ شهدا به عنوان ذخایر ارزشمند راهبردی انقلاب اسلامی در برهه کنونی به کمک انقلاب آمده تا مردم این  قدم  نهایی را برای فتح قله محکم بردارند و در دام جنگ ادراکی و شناختی دشمن گرفتار نشوند.

فرمانده سپاه شهرستان گیلان غرب از اهتمام و تلاش و محوریت مردم دهستان چله و سیاه سیاه کلهر در برگزاری آیین شهدا تقدیر و تجلیل و تصریح کرد: این یادواره به همت مردم این دهستان برنامه‌ریزی شده و محوریت برگزاری آن از صفر تا ۱۰۰ با هدف ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و جلوگیری از انقطاع نسلی در بین جوانان و نوجوانان به همت بزرگان متنفذین و جوانان متعهد و انقلابی سیاه سیاه و دهستان چله  راه اندازی شده است.