سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113365|17:35 - 1402/10/23
نسخه چاپی

ورزشی؛

مربی پرسپولیس در راه لیگ ستارگان قطر

مربی پرسپولیس در راه لیگ ستارگان قطر
با وجود حضور دستیاران گل محمدی در تمرینات پرسپولیس اما جدایی یک مربی را باید قطعی دانست.

به گزارش مطلع الفجر ،با جدایی یحیی گل محمدی از پرسپولیس دستیاران ایرانی و خارجی او به جز سید جلال حسینی در تمرینات حضور دارند تا مشخص شدن سرمربی این تیم، بازیکنان در شرایط تمرین باقی بمانند.

این در حالی است که به احتمال بسیار زیاد با مشخص شدن سرمربی جدید پرسپولیس، دستیاران گل محمدی هم از این تیم جدا خواهند شد؛ چراکه سرمربی جدید قطعا می‌خواهد با دستیاران خودش کار کند و به همین خاطر این افراد با انتخاب سرمربی جدید از این تیم جدا خواهند شد.

بااین‌حال ننکا مربی برزیلی دروازه‌بانان پرسپولیس با یک پیشنهاد از سوی کشور قطر روبرو شده و به احتمال زیاد پس از جدایی از پرسپولیس راهی این تیم خواهد شد تا پس از پرسپولیس، او یک بار دیگر در حاشیه خلیج فارس مشغول به‌کار شود.

ننکا از الریان قطر پیشنهاد دارد، اما منتظر است تا تکلیف سرمربی جدید پرسپولیس مشخص شود تا در صورتی که سرمربی جدید او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نخواهد بتواند با یک توافق از این تیم جدا شود، اما اگر قصد داشته باشد با استعفا از پرسپولیس برود، آن وقت به پولش به‌طور کامل نخواهد رسید و به همین دلیل منتظر است تا وضعیت سرمربی  جدید مشخص شود تا در صورت اعلام عدم نیاز بتواند به پولش برسد./فارس