سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113360|14:16 - 1402/10/22
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب ؛

نسل‌کشی یمن باچراغ سبز آمريکا انجام می‌شود+عکس

نسل‌کشی یمن باچراغ سبز آمريکا انجام می‌شود+عکس
امام جمعه شهرستان گیلانغرب گفت: امروز در هر کجای جهان با چالش ضد بشری و کودک‌کشی مواجه هستیم که قطعاً با چراغ سبزه آمریکا و انگلیس انجام می‌شود.

به گزارش مطلع الفجر ،حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان گیلانغرب، اظهار داشت: امروز در هر کجای جهان با چالش ضد بشری و کودک‌کشی مواجه هستیم که قطعاً با چراغ سبزه آمریکا و انگلیس انجام می‌شود. 

امام جمعه شهرستان گیلانغرب، ضمن تجلیل و تحسین شجاعت جبهه مقاومت در یمن، گفت: امروز جسارت و میدان‌داری خط مقاومت در یمن، رژیم صهیونیستی را در تنگنا قرار داده است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی افزود: امروز می‌بینیم که فرزندان یمن به‌عنوان سادات و جبهه مقاومت به هجمه بر ترابری دریایی ائتلاف حمایتی صهیونیستها، عرصه را بر این رژیم تنگ کرده‌اند. 

وی ماهیت استکباری و استثماری آمریکا را یادآور شد و ابراز داشت: آمریکا همواره خوی ددمنشی، مظلوم‌کشی و استکباری خود را نشان می‌دهد و می‌بینیم که همه کودکشی‌ها، تعرض‌ها و تضییع حقوق بشر در جهان نظیر حمله به مظلومان غزه و بمباران نقاطی در یمن با چراغ سبز آمریکا و همراهی انگلیس محقق می‌شود. 
 

امام جمعه شهرستان گیلانغرب در حوزه انتخابات نیز، گفت: حوزه انتخابات حوزه سرنوشت‌سازی است که حضور پرشور، انسجام و مشارکت در این بعد سیاسی می‌تواند دشمنان را ناامید کند. 

وی دامنه وسیع تایید صلاحیت کاندیداهای مجلس را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: امروز شورای نگهبان چارت انتخابی داوطلبان را باز گذاشته و شاید این به دعوت رهبری فرزانه عمل کرده است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی گفت: در میان تایید صلاحیت‌شدگان چهره‌هایی هستند که حتی ممکن است در فتنه سال گذشته دست آن‌ها به خون برخی از جوانان و مردم بی‌گناه آغشته باشد اما امروز فضا چنین است که انتخاب نهایی به دست مردم عزیز و پای صندوق‌های رای رقم خواهد خورد. 

 


وی در حوزه واگذاری عرصه‌ها به بخش خصوصی نیز، تصریح کرد: اگرچه مقام معظم رهبری بر برون‌سپاری برخی از امور به بخش خصوصی تاکید داشتند اما ایشان معتقدند که همین روال و رویه نیز بر اساس قانون و در چهارچوب قانون انجام شود اما می‌بینیم که در پاره‌ای از بسترها این حوزه به سمت رانت‌خواری پیش رفته و این موضوع نه تنها امری نکوهیده و مذمون، بلکه مورد حمایت و تاکید هیچ‌کسی نیست. 

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی  در گوشه‌ای دیگر از سخنان خود به جنایات و قصه پرغصه ظلمی که بر مردم بی‌گناه غزه از سوی رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی می‌رود اشاره کرد و گفت: نباید تعرض به یمن، موضوع کودک‌کشی و ظلمی را که بر مردم مظلوم این خط روا می‌رود، در سایه قرار دهد، چرا که هم نسل‌کشی غزه و هم حمله به یمن  قطعاً با چراغ سبز آمریکا و در مسیر تضاد و تقابل با جبهه مقاومت است.