سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113359|11:12 - 1402/10/21
نسخه چاپی

دکتر نجفی؛

"مشارکت حد اقلی" در "انتخایات" است /"جمهوری اسلامی" بزرگترین چالش پیشروی امریکاست

"مشارکت حد اقلی" در "انتخایات" است /"جمهوری اسلامی" بزرگترین چالش پیشروی امریکاست
فرمانده سپاه گیلانغرب گفت :هدف دشمن عدم تحقق حضور و"مشارکت حداکثری مردم" در عرصه "انتخابات" است و در 4 دهه گذشته بر این دکترین موهوم اصرار ورزیده است .

به گزارش مطلع الفجر ،فرمانده سپاه شهرستان گیلان غرب در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی  که در سالن جلسات فرمانداری و با حضور مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد  ضمن گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب گفت: اگر دشمن بداند پشتوانه مردمی نظام تضعیف و یا کم رنگ شده آن وقت است که طمع کرده و شروع به فتنه انگیزی خواهد کرد.

 

دکتر نجفی فضای انتخاباتی کشور را یاد آور و اظهار داشت:رسالت موکد و تکلیف همه ما در برهه کنونی  باید حرکت در مسیر بستر سازی برای حضور پر رنگ و انسجام حداکثری مردم در عرصه انتخابات باشد .

 

سرهنگ پاسدار نجفی افزود:همه ما بایدبعنوان مبلغ فعال فراخوان و توصیه کننده خانواده ،دوستان و جامعه در عرصه انتخابات باشیم.

وی خصومت ورزی دشمن در قبال انقلاب را پایان ناپذیر خواند و تصریح کرد: دشمن جمهوری اسلامی را بزرگترین چالش بین المللی پیشروی خود میداند ؛جمهوری اسلامی و مقاومت در حال حاضر قدرت گرفته و آمریکابدون شک فازهای بعدی جنگ ترکیبی را؛ حتی در موسم انتخایات علیه ما پیش می‌برد و ممکن است دست به اقدامات امنیتی نظیر حادثه تروریستی کرمان زند.

 

سرهنگ پاسدارنجفی گفت:امروز دشمن دریافته که تنها راهی که می‌تواند از آن مسیرعلیه نظام بر اهداف خود فائق آید ،که به فضل خدا موفق نخواهد شد ؛کاهش  مشارکت مردمی در عرصه های انقلاب است .

 

 وی پشتوارنه مردمی نظام  و انقلاب را از برکات ان عنوان کرد و ابراز داشت: اگر بعد مردمی نظام  که هدف دشمن  است ،تضعیف شود "امام جامعه" نمی‌تواند "نقش آفرینی" کند ؛قطعا امام جامعه حرفش روی زمین خواهد ماند و امام جامعه نمی‌تواند نقش آفرینی کندکما  اینکه در زمان امیرالمومنین علیه السلام که امام علی علیه السلام سپاهیانش و ملتش او را همراهی نکردند امیرالمومنین علیه السلام خانه نشین شد و آن کلام حق و الهی بر زمین ماند.

 

وی ابراز داشت :امروز ما تکلیف داریم با حضور پررنگ و حضور حداکثری شاهد تحقق انتخاباتی سالم و با نشاط باشیم چراکه برگزاری انتخابات با مشارکت بالای مردم عزیزپشتوانه بزرگ نظام و در نظم جهانی تغییر ایجاد کرده و برنامه تحولی بهتری به دنبال خواهد داشت.