سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113349|10:47 - 1402/10/17
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم استان:

حضور پر رنگ مردم در انتخابات نماد دفاع از ارمانهای انقلاب ؛ اقتدار نظام و یاس دشمنان است +تصاویر

حضور پر رنگ مردم  در انتخابات نماد دفاع  از ارمانهای انقلاب ؛ اقتدار نظام  و یاس دشمنان است +تصاویر
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم استان کرمانشاه گفت : شرکت در انتخابات یکی از عرصه‌های دفاع از نظام و ولایت است .

به گزارش مطلع الفجر ،اجتماع بزرگ بانوان شهرستان گیلان غرب با عنوان "بانوان فاطمی" امروز برگزارشد .
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین جلیلیان نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم استان در سخنانی نقش زنان را در ترویج دین و پیشرفت اسلام برشمرد و اظهار داشت :بصیرت و ولایتمداری حضرت زهرا .س.در زمان اوج مظلومیت ولایت و دین بود که با قیام ،خطبه خوانی ، جهاد تبیین و شهادتش با ظالمان زمان مقابله نمود .

وی سه عامل پدر و مادر ،محیط  وتربیت را در شکل‌گیری اخلاقیات موثر دانست که جمیع آنها در وجود حضرت زهرا سلام الله علیه قرار داشت .
 

حجت الاسلام جلیلیان بصیرت ،دفاع از حق و ولایت و هزینه کردن در راه ولایت را از جمله ویژگی‌های حضرت زهرا بیان داشت و یاد آور شد :امروز می بینیم در کشور هم بانوانی این چنین در صحنه‌ها حضور دارند که زندگی حضرت زهرا را برای خود الگو قرار دادند که نتیجه آن پرورش فرزندانی همچون سردار سلیمانی است .

وی با اشاره به انتخابات آتی  و تاثیر آن در فضای سیاسی و بین المللی کشور گفت: راهبرد دشمن تلاش برای کمرنگ نمودن انتخابات است لذا شرکت در انتخابات یکی از عرصه‌های دفاع از نظام و ولایت است و پشتوانه و اقتداری برای نظام خواهد بود همان اقتداری که در سایه حضور مردم در صحنه همواره استکبار را به چالش کشانده است .
 


سرهنگ پاسدار «محمد جواد نجفی» فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گیلانغرب نیز نقش بانوان را در عرصه جهاد تبیین بسیار پررنگ دانست و گفت: با بهره گیری از بانوان در مدارس و عرصه های تعلیم و تربیت می توانیم با ناهنجاری ها و آسیب های مختلف مقابله کنیم و ضمن تحقق فرامین رهبر فرزانه انقلاب در عرصه جهاد تبیین با پرورش نسلی فرهیخته و متعهد به آرمان های والای دینی و انقلابی، دشمنان و معاندان نظام را در عرصه جنگ ترکیبی شکست دهیم.
 

در این مراسم ضمن اجرای برنامه های فرهنگی حجت الاسلام «غلامی» بعنوان مسوول جدید دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه گیلانغرب معرفی شد.

شهرستان گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه با بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت در دوران دفاع مقدس۷۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که یکصد نفر از این شهدا زنان شهیده هستند.