سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113347|16:49 - 1402/10/15
نسخه چاپی

لیست کاندیداها غیر رسمی و خوداظهاری کاندیداهااست/احتمال تغییر در لیست تا روهای پایانی

لیست کاندیداها  غیر رسمی و خوداظهاری کاندیداهااست/احتمال تغییر در لیست تا روهای پایانی
اسامی داوطلبین تایید صلاحیت شده شب گذشته از سوی هیات نظارت به وزارت کشور ارسال و از سوی وزارت کشور به استانداری ها ارسال شد؛ و هم اکنون این فهرست در اختیار فرمانداری ها هم قرار گرفته است.

به گزارش مطلع الفجر ،در اکثر کانال های خبری و فضای مجازی شهرستان گیلانغرب و حوزه انتخابی، لیست هایی منتشر گردیده که لیست رسمی و اعلام شده از سوی مراکز رسمی نیست؛ و بر اساس گمانه زنی ها و اخبار غیر رسمی و گاها خوداظهاری کاندیداها منتشر گردیده است.

 

🔴انتشار اسامی مورد ذکر از سوی مراجع رسمی ممنوع است؛ و مراکز رسمی صرفا لیست نهایی و آن هم دقیقا ۴٨ ساعت قبل از برگزاری انتخابات منتشر می کنند.

 

🔴لیست های منتشره فقط ارزش خبری اولیه دارند و این لیست ها تا ۴٨ ساعت قبل انتخابات از طرف هایات عالی نظارت قابل تغییر هستند و ممکنه داوطلبی که رد صلاحیت شده در لیست نهایی قرار گیرد و همچنین یک کاندیدای تایید صلاحیت شده در ساعات آخر از لیست خارج و در سبد نهایی قرار نگیرد.

 

🔴خبر تایید صلاحیت از صبح امروز بصورت پیامک به داوطلبین ارسال و ابلاغ شده است؛ و از ظهر امروز کاندیداهای رد و عدم صلاحیت نیز پیامک خود را دریافت خواهند کرد.

 

🔴کاندیدها می توانند نتیجه بررسی صلاحیت های هیات نظارت را هم رسما و مکتوب از فرمانداری های محل ثبت نام دریافت کنند.

 

🟢 و اما لیستی که از طرف ما منتشر خواهد شد؛ بر اساس خوداظهاری داوطلبین خواهد بود و مسئولیت صحت آن بر عهده داوطلبین است....

 

 

🟣داوطلبین تایید صلاحیت شده می توانند خبر تایید صلاحیت خود را شخصا به مدیر  این رسانه با شماره تماس و شبکه های اجتماعی👇👇👇👇

 

🔹ارتباط با مدیر رسانه

(http://t.me/matlaelfajr2016)

اظهار نمایند و در لیست در حال بروزرسانی این رسانه قرار گیرند.

 

 

🟢در پست های بعدی این لیست منتشر و بروزرسانی خواهد شد.