سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113343|12:13 - 1402/10/14
نسخه چاپی

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه:

سردار سلیمانی قائل به مرزبندی‌های سیاسی نبود

سردار سلیمانی قائل به مرزبندی‌های سیاسی نبود
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: سردار سلیمانی قائل به مرزبندی‌های سیاسی نبود و همگان زیر چتر شهید سلیمانی بودند.

به گزارش مطلع الفجر ،حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد حسینی‌کیا در گفتگو یی اظهار داشت: شهید سلیمانی پرورش‌یافته مکتب امام راحل و همچنین از مقام معظم رهبری درس‌هایی گرفته بود که یک الگوی کامل برای نسل نو است. 

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه افزود: شهید سلیمانی مرد میدان بود و چنین نبود که صرفا صحبت کند و در اتاقش بنشیند بلکه در همه نقاطی که نظام نیاز داشت پیشتاز میدان بود و جلوتر از سربازانش حرکت می‌کرد. 

وی گفت: ویژگی دیگر شهید سلیمانی اخلاص ایشان بود، ایشان بیشتر گمنامی را می‌پسندید تا اینکه نامش درخشان باشد و حتی توصیه کرده بود بر سنگ مزارش عنوان «سرباز» را بنویسند لذا اخلاص وی نامش را بلندآوازه کرد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌کیا ادامه داد: از دیگر ویژگی‌های ایشان ولایت‌مداری بود که بدون کم و کاست فرامین مقام معظم رهبری را اجرا می‌کرد. 

وی خاطرنشان کرد: خدمت به مردم از دیگر ویژگی‌های مکتب شهید سلیمانی بود، هر جا مردم نیاز به کمک داشتند مثل سیل، زلزله و. . در کنار امدادگران حضور داشت و در میدان پیشتاز بود. 

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌کیا با بیان اینکه شهید سلیمانی دوست‌دار ایران عزیز بود، تصریح کرد: ایشان همه را زیر چتر بزرگ می‌دید، نگاه وسیعی داشت و همه دلدادگان به نظام و انقلاب را هر چند اگر اشکال کوچکی هم داشتند، فرزندان نظام قلمداد می‌کرد. 

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه پرکاری و خستگی‌ناپذیری از  دیگر ویژگی‌های شهید سلیمانی بود، افزود: سردار سلیمانی قائل به مرزبندی‌های سیاسی نبود و همگان زیر چتر شهید سلیمانی بودند. 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌کیا گفت: شهید سلیمانی بدون تجملات و بدون خدم و حشم رفت و آمد و در گمنامی زندگی می‌کرد و در واقع پاک‌زیستن و ساده‌زیستی از دیگر ویژگی ایشان بود. 

وی در پایان گفت: سیره افرادی که در فلسطین با دست خالی آمده‌اند و علیه صهیونیست‌ها مبارزه می‌کنند برگرفته از مکتب سلیمانی است./مرصاد نیوز