سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113342|12:04 - 1402/10/13
نسخه چاپی

دکتر نجفی؛

شهید سلیمانی وابسته به جناح خاصی نبود

شهید سلیمانی وابسته به جناح خاصی نبود
فرمانده سپاه ناحیه گیلانغرب گفت: شهید سلیمانی وابسته به جناح و طیف خاصی نبود بلکه انقلابی ماندن و انقلابی‌گری خط قرمز وی بود.

به گزارش مطلع الفجر ،🔹سرهنگ پاسدار محمد جواد نجفی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گیلانغرب  در آیین با شکوه  چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در گیلانغرب ،در سخنانی با اشاره به خصوصیات بارز شهید سلیمانی از این شهید بعنوان مالک اشتر رهبری نام برد و گفت: شهید سلیمانی وابسته به جناح و طیف خاصی نبود بلکه انقلابی ماندن وانقلابی گری خط قرمز او بود چرا که ذوب شده در آن بود و به معنای حقیقی کلمه ولایتمدار بود.

وی ابراز داشت : سردار سرافراز  میدان و دیپلماسی را باهم می خواست ونه التماسی و سازشی .

دکتر نجفی افزود :اگر شهید سلیمانی امروز زنده بود مطمئنا جهاد تبیین و حضور حداکثری در انتخابات اعم از انتخاباتی سالم وپرشور و رقابتی و دشمن شکن اولویت ایشان بود چرا که دشمن بدنبال مایوس نمودن مردم است.

 

فرمانده سپاه  شهرستان گیلانغرب افزود: مجاهدت‌های حاج قاسم سلیمانی در دوران ۸ سال دفاع مقدس، مجاهدت‌های حاج قاسم در طول ماموریت ایشان در مبارزه با اشرار در شرق کشور و مجاهدت‌های خالصانه ۲۰ ساله ایشان به عنوان فرمانده سپاه قدس از او مالک اشتری برای امام جامعه و ولی فقیه زمان  ساخته بود .

دکتر نحفی اظهار داشت: شهادت حاج قاسم مانند شهادت مالک اشتر عالمی را خوشحال کرد و عالمی را اندوهناک ساخت عالم ترامپ و آمریکا و استکبار را خوشحال و عالم اسلام را اندوهناک ساخت.