سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113323|17:53 - 1402/09/28
نسخه چاپی

سردار عظیمی؛

دستاوردهای دوران دفاع مقدس برای جوانان تبیین شود+عکس

دستاوردهای دوران دفاع مقدس برای جوانان تبیین شود+عکس
فرمانده قرارگاه نجف اشرف گفت: دوران دفاع مقدس و عرصه‌های دفاع از کشور و مقابله با استکبار باید برای نسل جوان تشریح شود و تبیین شود.

به گزارش مطلع الفجر ،سردار محمدنظر عظیمی عصر امروز سه‌شنبه در یادواره ۱۱۰ شهید طایفه کلهر در گیلانغرب، اظهار داشت:
در تاریخ ملت ما و در اوج قله‌های افتخار این ملت شهدای عزیزی قرار دارند و گیلانغرب یکی از شهرستان‌هایی است که در آفرینش این افتخار نقش بی‌بدیلی ایفا کرده است.

 فرمانده قرارگاه عملیاتی نجف اشرف سپاه پاسداران در غرب کشور گفت: روزهای سخت اول جنگ شاهد ایثار و از خودگذشتگی و فداکاری زنان و مردان خطه گیلانغرب بوده‌ایم.

سردار عظیمی تصریح کرد: روزهایی که جنگ بر ما تحمیل شده بود هنوز قوام و ساز و کار مدیریتی در کشور شکل نگرفته بود و در بخش دفاعی کشور شرایط مساعدی نداشتیم اما در این  شرایط از سوی رژیم بعثی و حامیان مستکبرش، جنگی نابرابر بر کشور تحمیل شد.

وی ابراز داشت: در روزهای اول جنگ، مردم گیلانغرب با تشکیل هسته‌های مقاومت مردمی در برابر دشمنی که مجهز به انواع سلاح‌های کشورهای استکباری  بود، جانانه مقاومت و ایستادگی کردند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی نجف اشرف سپاه پاسداران در غرب کشور افزود: دوران دفاع مقدس و عرصه‌های دفاع از کشور و مقابله با استکبار باید برای نسل جوان تشریح شود و تبیین شود در این راه چه دستاوردهایی داشته‌ایم.

سردار عظیمی گفت: در این راه و برای تحقق این دستاوردها بهترین جوانان این مرز و بوم جان خود را نثار کردند و خانواده‌های شاهد و ایثارگر بیشترین نقش را داشته‌اند و همین امر مسئولیت ما را در قبال خانواده شهدا سنگین‌تر می‌کند.