سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113322|13:07 - 1402/09/25
نسخه چاپی

سردار ریحانی؛

حضور در صحنه مردم پای آرمانهای انقلاب و نظام مایوس کننده دشمنان است/ گیلانغرب در راه انقلاب ثابت قدم بوده است

حضور در صحنه مردم پای آرمانهای انقلاب و نظام مایوس کننده دشمنان است/ گیلانغرب در راه انقلاب ثابت قدم بوده است
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم .ص. گفت :ما باید مدافع نظام جمهوری اسلامی باشیم و کاری کنیم چشم طمع دشمنان را کور کنیم و مانند سال های اول انقلاب در عرصه حضور داشته باشیم.

به گزارش مطلع الفجر ،سردار بهمن ریحانی در آیین تشییع 7 شهید گمنام دوران دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عملیات مطلع الفجر در آوزین گیلانغرب در با اشاره به این فرموده شهید معظم حاج قاسم سلیمانی که دفاع از جمهوری اسلامی دفاع از حرم امام حسین(ع) استاظهار داشت: به عنوان یک تکلیف ؛ما باید مدافع نظام جمهوری اسلامی باشیم و کاری کنیم چشم طمع دشمنان را کور کنیم و مانند سال های اول انقلاب در عرصه حضور داشته و بر اساس توصیه های رهبری عمل کنیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه به مقاومت و ایشتادگی  مردم گیلانغرب در دفاع مقدس اشاره کرد و تصریح نمود: مردم شهرستان گیلانغرب با وفاداری و ولایتمداری  ۴۰ سال  مسیر را گم نکرده اند و راه را اشتباه نرفته اند و بر اساس همان مجاهدت زمان دفاع مقدس بر عزم خود مانده اند و برای تاریخ و ملت ایران و همه آزادگان جهان قابل احترام هستند.

 

ویبا عنوان اینکه هستند و بودند بزرگمردانی که  در پیمان خود با خدا عقب ننشستند  و با شهادت به  جایگاه متعالی خود رسیدند  افزود: حضور پروشور  مردم گیلانغرب در این آیین معنوی همانند شهدای بزرگ که در پیمان خود با خدا محکم ماندند و عقب نشینی نکردند و به این جایگاه رسیدند، بر عهد و پیمان خود مصمم هستند و منتظر شهادتند.

سردار ریحانی با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) ضمن اشاره به شاخصه های رفتاری و شخصیتی  ایشان ابراز داشت: حضرت فاطمه زهرا  جدا از اینکه همسری بی نظیر و مومنی واقعی و دختر پیامبر (ص) بودند و آیه تطهیر در احترام و شان ایشان و همسر و پدر و فرزندان ایشان نازل شد، درک عمیق جامع و کامل از فتنه و انحراف داشت و معنای واقعی تکریم شناسی را نشان داد و می دانست دشمنان به دنبال خاموش کردن دین خدا از جنبش ،جهاد و مبارزه با حاکمیت های ظلم و نااهل هستند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در تداوم تشریح شاخصه های شخصیتی حضرت زهرا .س. افزود: ویژگی دوم حضرت زهرا (س) غیرت و صراحت دینی و جهاد و شهادت بود همان چیزی که امروز در در مردم این شهرستان می بینیم از این رو با این روحیه آینده از آن ما و دین خدا است.

 

سردار یحانی در این مراسم با بزرگداشت  یاد و خاطره شهدای عملیات مطلع الفجر یاد اور شد : ما باید پیشکسوتان جهاد و شهادت را احترام کنیم چون ملتی که مجاهدان خود را بشناسد ملت بزرگی است از این رو قدردان شجاعت و ایثار مردمان دومین شهر مقاوم کشور گیلانغرب هستیم.

 

وی با عنوان اینکه گیلانغرب و مردمانش در راه انقلاب ثابت قدم هستند  گفت : مردم گیلانغرب برای تاریخ ثابت کردند اگر ملتی هدفدار و مستحکم باشد و راه را گم نکند شکست نمی خورد و ملت ها شکست ناپذیرند و در عملیات مطلع الفجر همین مردم با پاسداران و رزمندگان و ارتشیان سلحشور توانستند دشمن تا دندان مسلح را با سلاح های ابتدایی شکست داده و در عملیاتی که ۱۷ روز طول کشید دشمن بیش از ۲ هزار کشته و ۱۴۰ اسیر داد.