سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113306|01:58 - 1402/09/10
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب:

قدرت جبهه مقاومت هیمنه پوشالی اسراییل را در هم شکست /محلات اسلامی تدبیر راهگشا برای رفع محرومیت و توسعه محلات است

قدرت جبهه مقاومت هیمنه پوشالی اسراییل را در هم شکست /محلات اسلامی تدبیر راهگشا برای رفع محرومیت و توسعه محلات است
امام جمعه شهریستان گیلانغرب با اشاره به اینکه اتکبار جهانی در کودک کشی اسراییل شریک است گفت :قدرت جبهه مقاومت در طوفان الاقصی هیمنه پوشالی اسراییل را در هم شکست .

به گزارش مطلع الفجر حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان گیلان غرب در خطبه‌های امروز نماز جمعه ضمن محکوم کردن جنابات اسراییل  در نوار غزه گفت :از امروز باز شاهد دد منشی و بمباران شهرهای غزه توسط اسراییل غاصب هستیم و باید گفت کشتار غیرنظامیان یک کار بسیار احمقانه‌ای  است که توسط رژیم صهیونیستی صورت گرفت و او را به افول نزدیک‌تر کرد و اکنون ماهیت این رژیم برای همه‌ی عالم روشن‌شده است. 
وی به قدرت جبهه مقاومت و قدردت نمایی انها در مقابل قدرت پوشالی رژیم غاصب اسراییل اشاره  و اظهار داشت : اسراییل امروز در مواجه با یک سوم قدرت مقاومت در منقه مواجه است که قطعا با پشتیبانی استکبار جهانی تاب اورده و اگر روزی همه قدرت مقاومت در کشورهای عراق و سوریه و یمن  مواجه گردد بدون شک روی خوش به خود نخواهد دید.

حجت الاسلام موسوی    همچنین  با تجلیل از شبکه بهداشت و درمان به خاطر برگزاری آیین تجلیل از ایثارگران و تقدیر از فرماندهی سپاه به خاطر برگزاری آیین یادواره باشکوه شهدای آذر ماه گیلان غرب و گرامی‌داشت شهدای معزز عملیات کمیل گفت: قطعاً گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا برای ما چراغ راه و راهگشا خواهد بود.

 

وی افزود : برگزاری یادواره شهدای آذر ماه و شهدای کمیل که در گیلان غرب مورد استقبال مردم شهرستان گیلان غرب و استان ایلام قرار گرفت می‌تواند برای انتقال فرهنگ جهاد و شهادت از نسل گذشته و دوران دفاع مقدس به نسل جوان کنونی با اهمیت باشد.

 

امام جمعه گیلان غرب نقش جهاد از بدو انقلاب در راه خدمت به مردم و رفع محرومیت‌ها از حیث آبرسانی برق رسانی و جاده سازی بود را یاد آور کرد که با آغاز جنگ تحمیلی جهاد سازندگی به جریان  جنگ پیوست و در حوزه راهسازی و جادهسازی به عنوان سنگرسازان بی سنگر نام گرفتند اما امروز بعد دیگری از جهاد به نام گروه‌های جهادی شکل گرفته که مولفه همه میدان‌هاست و با احصاء مشکلات در راستای رفع محرومیت‌ها در مناطق محروم خدمت رسانی میکند.

وی همچنین به شکل‌گیری مقوله" محلات اسلامی"به عنوان یک حرکت با اهمیت در حوزه ترویج شعائر اسلامی و انقلابی و خدمت به مردم یاد کرد و گفت: شکل گیری محلات اسلامی مانند تشکل‌های بدو انقلاب با محوریت مردم عزیز، مبنیان نهاده شده  بدین گونه که معتمدین و متنفذین و فعالان محلات نسبت به احصا و شناسایی مشکلات محلات خود اقدام می‌کنند و نهایتاً با محوریت مردم عزیز، فرماندار و فرماندهی سپاه برای پالش ها تدبیر اتخاذ ومشکلات حل خواهند شد.