سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113301|10:32 - 1402/09/09
نسخه چاپی

سردار شاکرمی :

نقش مردم گیلان غرب در اطلس دفاع مقدس یک نقش استثنایی است

نقش مردم گیلان غرب در اطلس دفاع مقدس یک نقش استثنایی است
فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام مقاومت ، ولایتمداری و رادمردی گیلانغرب را ستودنی دانست و گفت :نقش مردم گیلان غرب در اطلس دفاع مقدس یک نقش استثنایی است.

به گزارش مطلع الفجر ،یادواره شهدای ۵۸۰۰ شهید مهاجر و ۵۰ شهید عملیات کمیل جبهه تنگاب وشهدای آذرماه گیلانغرب امروز با حضور بسیاری از  خانواده های این شهداء از گیلانغرب و شهرستانهای چرداول وایوان از استان ایلام  در یادمان شهدای گمنام  گیلانغرب برگزار شد .

سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام در سخنان اظهار داشت:عظمت روح شهید به اندازه‌ای است که جسم آن را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد و این از آثار شهادت است.

وی با تمجید از رشادت مردم گیلان غرب در دوران دفاع مقدس گفت نقش مردم گیلان غرب در اطلس دفاع مقدس یک نقش استثنایی است  که مردمانش با دست خالی درمقابل تجاوز ارتش تا دندان مسلح بعث حماسه ای ماندگار خلق نمودند واین نبود مگر تلاش مجاهدت و روحیات  فداکاری مردمان این دیار که  در دفاع از انقلاب و آرمانها همواره دشمن را مایوس نموده است.

سردار شا کرمی افزود: شهدا مظهر ایستادگی و رادمردی و ولایتمداری هستند وبرگزاری یادواره ها برای آنها ضرورتی انکار ناپذیر ومهندسی معقول وارزشمند است.
وی به دسیسه مستمر دشمنان علیه نظام و انقلاب اشاره  و اظهار داشت :دشمنان سعی زیادی کرده اند تا مردم را از آرمان های دفاع مقدس دور سازند، اما حضور باشکوه و خودجوش مردم در تشییع پیکر شهدا و یادواره ها نشان دهنده خنثی بودن نقشه و دسیسه دشمنان است.

سردار شاکرمی نقش ایستادگی ، ایمان و ولایتمداری  رزمندگان در 8 سال دفاع مقدی را بی بدیل  نامید و گفت :حماسه سازی مقتدارانه ایران اسلامی به جهانیان ثابت شده و این عظمت مرهون رشادت و بی باکی رزمندگان دفاع مقدس است.

عملیات گردان کمیل در هفتم آذرماه سال ۶۶  در جبهه تنگاب شهرستان گیلان غرب اجرا گردید که درمیان شهدای این عملیات  طی یک روز ۱۰ رزمنده از روستای جانجان شهرستان چرداول استان ایلام به خیل عظیم شهدا پیوستند در میان این شهدا چهار شهید برادر نیز وجود داشت.