سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113299|09:59 - 1402/09/08
نسخه چاپی

بازدید ۲۰۰ دانش آموز دختر شهرستان گیلان غرب از مناطق عملیاتی +عکس

بازدید  ۲۰۰ دانش آموز دختر شهرستان گیلان غرب از مناطق عملیاتی +عکس
۲۰۰ دانش آموز دختر شهرستان گیلان غرب در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی استانی اعزام شدند .

به گزارش مطلع الفجر ،با حضورامام جمعه ، فرمانده سپاه ،مدیریت آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان شهرستان گیلانغرب صبح امروز  ۲۰۰ دانش آموز دختر متوسطه دوم این شهرستان از دبیرستان معصومیه شاهد در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

 مناطق عملیاتی غرب استان و شهرستانهای قصرشیرین وسرپل ذهاب محلهای بازدید دانش آموزان  است 

همچنین ویژه برنامه های فرهنگی نیزدر این اردوی فرهنگی پیش بینی شده است.

فرمانده سپاه شهرستان گیلانغرب در حاشیه این آیین به خبرنگار مطلع الفجر گفت:بدون شک اردوی راهیان نور فرصت و گنجینه‌ای ارزشمند برای انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و آینده‌ساز کشور است.

 

سرهنگ محمد جواد نجفی  تصریح کرد: اردوهای راهیان نور بستر و فرصت مهم و ارزشمندی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و زائرین و دانش آموزان با حضور در کربلای ایران قطره ای از ایثارگری، فداکاری و رشادت شهدا و رزمندگان را لمس کرده و می‌بینند.

 

فرمانده سپاه شهرستان گیلانغرب  با عنوان اینکه  در برهه کنونی امنیت و آسایش در مرزهای غربی کشور در طول تاریخ بی‌مانند است، گفت: رزمندگان در این مناطق با وجود شرایط سخت، بدی آب و هوا و صعب العبور بودن، با دستان خالی و کمترین امکانات مقابل دشمن و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های آن دوران ایستادگی و مقابله کردند، 

وی به مقاومت بی بدیل مردم گیلانغرب در 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت : شهرستان گیلانغرب در نتیجه همین ایثارگری ، مقاومت و رادمردی  مردمان مقاومش از لسان رهبر معظم انقلاب مزین به دومین شهر مقاوم کشور  است.

وی ابراز،داشت: قطعا بازگویی و بازدید  دانش اموزان عزیز  از رزمگاهها و مناطق عملیاتی غرب  خود  در مصداق جهاد تبیین برای نسل جوان است .

 مردم شهرستان گیلانغرب در راه پاسداشت انقلاب و خاک ایران بیش از ۲ هزار و ۲۵۰ جانباز و یک صد و ۳۳ آزاده تقدیم کردند.