سرویس: ویژهکد خبر: 113244|12:21 - 1402/07/19
نسخه چاپی

توصیفی ، تصویری ؛

اقدام تحسین بر انگیز، زیست محیطی در گواور+عکس

اقدام تحسین بر انگیز، زیست محیطی در گواور+عکس
امروز در راستای توجه به مبانی سلامت عمومی ومقوله زیست محیطی اقدام تحسین بر انگیز پاکسازی محیطی در گواور انجام شد.

به گزارش مطلع الفجر ،جمع آوری زباله های اطراف جاده مسیر چشمه غلامی تا روستای جعفری در بخش گواور به همت کارگران زحمتکش مجتمع اقتصادی باوان کلهر و نظارت و همکاری کارکنان تلاشگر مرکزخدمات جامع سلامت شبانه روزی گواور و اداره محیط زیست شهرستان  انجام شد. 

نظر به ضرورت صیانت از سلامت عمومی و اهمیت فضای ژیست محیطی، و باتوجه به اینکه زباله های این مسیر برای چندمین بار جمع آوری می‌گردد از عموم مردم منطقه خواهشمنديم از ریختن زباله در حریم جاده جدا خودداری نمایند

⏯مرکز خدمات جامع سلامت گواور

 در کنار بسیاری از مسایل شخصی سلامت مانند ورزش و تغذیه ، ما باید حواسمان به محیط زیست و پیرامون خودمان هم باشد. کمترین کاری که ما می توانیم انجام دهیم این است که از خراب کردن و آلوده ساختن محیط زیست پرهیز نماییم. تخریب محیط زیست با ریختن زباله ، آتش زدن درختان و جنگلها یا بریدن درختها و از بین بردن باغها و مراتع ، ریختن زباله در محیط زیست انسانها و حیوانات ، ساختن کارخانه ها و ساختمانهای مسکونی در محیط زیست از جمله کارهایی است که ما انسانها همه روزه انجام می دهیم و اهمیتی به از بین بردن دارایی های طبیعی خود نمی دهیم.

البته بسیاری از جنبه های داشتن محیط زیست سالم از کنترل افراد خارج بوده و به دولتها و سیستم های اجرایی جامعه مربوط می شود که لازم است در این موارد دارای برنامه مشخص و منظمی باشند.