سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113196|01:56 - 1402/06/16
نسخه چاپی

نشست بزرگان،مصلحین و معتمدین شهرستان گیلانغرب برگزار شد+عکس

نشست بزرگان،مصلحین و معتمدین  شهرستان گیلانغرب برگزار شد+عکس
نشست بزرگان،مصلحین و معتمدین شهرستان گیلانغرب در حسینیه سپاه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش مطلع الفجر ،در این نشست که با شرکت بزرگان، معتمدین و مصلحین عزیز شهرستان  با منظور  ایجاد رویه اتحاد ، یکپارچگی و انسجام بین طوایف  و هم اندیشی جمعی به همت فرمانده سپاه شهرستان گیلانغرب  برگزار شد ، حجت الاسلام فاطمی نسب ؛امام جمعه شهرستان ،سرهنگ پاسدار نجفی فرماندهی سپاه ، ،اقای خدرویسی دادستان شهرستان ،سرهنگ مرادی جانشین انتظامی شهرستان  نیز حضور داشتند .

در این جلسه امام جمعه شهرستان، فرماندهی سپاه شهرستان گیلانغرب و آقای خدرویسی دادستان شهرستان درمراسم ضمن تقدیر از همایش معتمدین و بزرگان بر رویه اتحاد و یکپارچگی در منطقه تاکید کردند ،  همچنین تاکید شد  نهاد های قضایی و امنیتی هرگونه هتک حرمت  همشهریان در بستر فضای مجازی  را محکوم  و بر برخورد قاطع بر عاملین این حرکت  اهتمام می ورزند

درادامه این هم اندیشی صمیمانه جمعی از برگان ضمن ابراز دیدگاه و نقطه نظرات  از شکل گیری چنین برنامه جمعی .تقدیر کردند.
 بحث دیگر مورد طرح در این جلسه  موضوع مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو در سالجاری مطرح و پرهیز از هرگونه مسائل تفرقه انگیزبا وحدت و همگرایی بزرگان شهرستان بود .

مضافاً لزوم حفظ وحدت در بین طوایف شهرستان و مشارکت در حل مشکلات  بعنوان عاملی مهم و اثرگذار برای جلوگیری از نفوذ و دخالت سودجویان و امری مهم در راستای پیشرفت و توسعه منطقه بیان شد.

دراین گردهمایی عنوان شد در طول تاریخ مردم این شهرستان همواره دست به دست هم داده وبرادری و برابری خود را حفظ نموده و راهگشای مشکلات و موضوعات مختلف بوده اندو طوایف مختلف در شهرستان  نه تنها سالها یاری گر هم بوده اند  بلکه  نهادینه شدن فرهنگ غنی این خطه را نیز  بخوبی نشان داده اند.

در ادامه تعدادی از بزرگان ومتنفذین حاضر در نشست نیز مطالبی درخصوص اهمیت حفظ فرهنگ با تمدن ایل بزرگ کلهر و مردمان غیور خطه سرافراز گیلانغرب بیان داشتند