سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113090|11:48 - 1402/04/19
نسخه چاپی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه؛

سی تی اسکن گیلانغرب یکماه آینده آماده بهره برداری است / شهرستان باید دپو داروی داشته باشید

سی تی اسکن  گیلانغرب یکماه آینده آماده بهره برداری است / شهرستان باید دپو داروی داشته باشید
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت :سی تی اسکن گیلانغرب یکماه آینده آماده بهره برداری است.

به گزارش مطلع الفجر ،مهندس وحید محمدی فرماندار گیلانغرب در آئیین تکریم و معارفه ضمن تاکید بر اهمیت سلامت عمومی مردم  گفت:توجه به منابع انسانی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان به عنوان بازوان مدیر شبکه جهت پیشبرد اهداف سلامت شهرستان ، ضروری است

وی تصریح کرد : از زحمات ارزشمند دکتر فتاحی قدردانی می نمایم و قطعا خدمات شایسته ای در حوزه بهداشت و درمان ارائه نموده اند که همواره ماندگار خواهد بود.

 فرماندار گیلانغرب  ابراز داشت:جایگاه بهداشت و درمان‌ در شهرستان گیلانغرب به واسطه مسافت و فاصله ای که با مرکز استان دارد متفاوت تر از شهرستانهای دیگر است و می بایست بیش از پیش به آن توجه شود.

مهندس محمدی  گفت:اعتبارات خوبی برای شبکه بهداشت و درمان شهرستان گیلانغرب در سفر ریاست دانشگاه به گیلانغرب جذب شد که لازم می دانم از دکتر محمدی صمیمانه قدردانی نمایم.

 وی افزود:از مدیر جدید شبکه انتظار می رود توجه ویژه به نیروهای شبکه داشته باشند چرا که آنها به عنوان بازوان مدیر شبکه می باشند و قطعا تاثیر بسزایی در پیشبرد اهداف سلامت خواهند داشت.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در این  آیین  ضمن تقدیر از همراهی و تلاشهای سرکار خانم مریم فتاحی در دوره تصدی  بر مدیریت شبکه بهداشت   گفت  که تلاشهای زیادی در حوزره بهداشت انجام شده اما حقیقتا  در  خدمات  برای مردم گیلانغرب  کافی نبو و قطعا ما با انتظارات به حق مردم عزیز این شهرستان فاصله داریم   اما نسبت به گذشته خدمات زیادی انجام شده و در آینده انجام خواهد شد .
 دکتر شکیبا  در پاسخ دبه سوال خبرنگار مطلع الفجر مبنی بر اینکه تکلیف راه اندازی  دستگاه سی تی اسکنی که شش ماه است در بیمارستان مستقر و هنوز آماده نشده است چیست ؟ ،گفت  با تلاش  های انجام شده انشالله تا 2 ماه آینده  این خدمت  به مردم عزیز عرضه خواهد شد .
 

در ادامه این مراسم که با حضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بود رسما دکتر ویسی به عنوان رییس  شبکه بهداشت و درمان شهرستان  گیلانغرب منصوب و از تلاشهای خانم دکتر فتاحی تقدیر شد .