سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113083|09:07 - 1402/04/14
نسخه چاپی

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گیلانغرب منصوب شد+ حکم

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گیلانغرب منصوب شد+ حکم
طی حکمی از سوی دکتر محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، دکتر علی ویسی به عنوان " مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گیلانغرب" منصوب شد.

به گزارش مطلع الفجر ،دکتر ویسی متولد ۱۳۶۴ در کرمانشاه و متخصص جراحی عمومی است که دوره تخصص خود را در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و دوره پزشکی عمومی را در دانشگاه علوم پزشکی تهران گذرانیده است.

از سوابق اجرایی وی می توان ریاست بسیج دانشجویی و ریاست دفتر کانون اندیشه اسلامی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران و نیز مسئول بخش جراحی بیمارستان الزهرا و مسئول فنی بخش اورژانس گیلانغرب را نام برد.

از دیگر سوابق دکتر ویسی نیز می توان به مسئول فنی ، مسئول بخش جراحی ، مسئول ستاد بحران خارج بیمارستانی ، مسئول ایمنی بیمار ، مسئول کمیته مورتالیتی بیمارستان و رئیس پدافند غیر عامل تیم مدیریت خطر و حوادث (بحران) در بیمارستان آیت ا... طالقانی اشاره کرد.

گفتنی است پیشتر مسئولیت فوق را دکتر مریم فتاحی عهده دار بوده که دکتر محمدی طی لوحی به شرح ذیل از وی تقدیر کرد.


به نام خدا

سرکار خانم دکتر مریم فتاحی

نعمت و عطیه ارزشمند الهی در مسیر خدمت به سلامت مردم را که به خادمان این حوزه عطا فرموده اند، پاس داشته و شکرگزار درگاه پروردگار هستیم.

بدینوسیله صمیمانه از همه تلاش های شما در مدت تصدی سمت مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان گیلانغرب با تشویق کتبی درج در پرونده پرسنلی تقدیر و تشکر می نمایم.

امید است این مجموعه همواره از تجربیات ارزشمند شما بهره مند گردیده و در تمام مراحل زندگی موفق و سربلند باشید.


دکترقبادمحمدی

رئیس دانشگاه

۱