سرویس: سیاسیکد خبر: 113069|02:01 - 1402/04/02
نسخه چاپی

تذکر امام جمعه گیلانغرب به مسئولان در خصوص پیگیری مطالبات مردم و ممانعت از ترک فعل+عکس

تذکر امام جمعه گیلانغرب به مسئولان در خصوص پیگیری مطالبات مردم و ممانعت از ترک فعل+عکس
امام جمعه گیلانغرب گفت :امروزه و در این برهه از نظام جمهوری اسلامی، ترک فعل مسئولین در شهرستان نتیجه همین هوا پرستی و هواهای نفسانی است.

به گزارش مطلع الفجر ، حجت الاسلام فاطمی نسب؛ امام جمعه شهرستان گیلانغرب ضمن تقدیر از مجموعه دادگستری؛ رئیس دادگستری و دادستان شهرستان گیلانغرب در هفته قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه مظهر عدالت و از ارکان ارزشمند نظام است. وی افزود: امروزه و در این برهه از نظام جمهوری اسلامی، ترک فعل مسئولین در شهرستان نتیجه همین هوا پرستی و هواهای نفسانی است.

  وی گفت پیگیری یکی از مسائلی که سالهاست به عنوان مطالبه و خواست مردم مورد تاکید بوده آسفالت معابر و جاده های شهرستان به خصوص جاده چله است  که با ترک فعل گذشته و فعلی این نارضایتی در شهرستان شکل گرفته است.

امام جمعه گیلانغرب با تاکید بر موضوع گفت: ما انتظار داریم دستگاه قضایی در استان و شهرستان به این موضوع ورود کرده و آنرا پیگیری نمایند.
امام جمعه شهرستان گیلانغرب گفت: مجمع نمایندگان استان باید در راستای مصالح مردم و نظام همکاری خود را با استاندار کرمانشاه تعمیق بخشند چرا که این خواسته مردم و استان است

 

✍️ امام جمعه شهرستان گیلانغرب: گلایه ما امروز در مسائل مختلف از مسئولینی است که داخل کشور خود مسئول و مشغول خدمت هستند اما با اقداماتی خود بستر ساز نارضایتی عمومی مردم میشوند  با وجود اینکه از دشمن شانیتی غیر از دشمنی انتظار نمی‌رود انتظار از این مسولان چیز دیگریست.

وی گفت: عده ای از دوستان در داخل استان کارهایی در حوزه مجمع نمایندگان استان انجام می دهند که خود جای سوال است ما از مجمع نمایندگان استان انتظار همکاری و همراهی در طرح موضوعات مختلف را با استاندار محترم داریم و این البته انتظار مردم و استان است، نباید با مصلحت اندیشی های شخصی بسترساز نارضایتی مردم شد.

 

✍️موضوع دیگر که امام جمعه شهرستان گیلانغرب در خطبه های نماز جمعه آن را مورد تاکید قرار داد کشتار غیرمجاز دام در گیلانغرب بود.

وی گفت مسئولان شهرستان باید همه به موضوع کشتارهای غیر مجاز و خارج از چرخه کشتارگاهی ورود نمایند و موضوع را پیگیری کنند، نظارت بر کشتار غیرمجاز دام به معنی تقابل با شغل و کسب و کارهای مردم نیست این راه جوری دیگر نباید معنا کرد.
 حجت الاسلام فاطمی نسب افزود:معنای نظارت بر کشتارهای غیر مجاز به منزله توجه بیشتر به سلامت مردم و نظارت شرعی و بهداشتی بر آن است عده‌ای سعی دارند و به دنبال عرضه دام غیر سالم در چرخه خارج از کشتارگاه شرعی شهرستان هستند و مسئولان باید با جدیت این موضوع را پیگیری و با خاطیان برخورد نمایند.