سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113045|10:56 - 1402/03/14
نسخه چاپی

فرمانده سپاه گیلانغرب ؛

امنیت، عزت و سربلندی امروز کشور در پرتو تبعیت ملت از امام و ولایت فقیه است+عکسها

امنیت، عزت و سربلندی امروز کشور در پرتو تبعیت ملت از امام و ولایت فقیه است+عکسها
فرمانده سپاه شهرستان گیلانغرب با تاکید بر نقش محوری و توامان امام و امت گفت :امنیت، عزت و سربلندی امروز کشور در پرتو تبعیت ملت از امام و ولایت فقیه است.

به گزارش مطلع الفجر ،سرهنگ مجمد جواد نجفی  فرمانده سپاه شهرستان گیلانغرب درآیین گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) اسلام ناب محمدی احیا کرد و با همراهی ملت به مکتب و راه اهل بیت (ع) حیاتی دوبار بخشید.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، جهانیان از مردم ایران به عنوان ملتی باعزت، با ابهت و بزرگ یاد می کنند.

 فرمانده سپاه شهرستان گیلانغرب اظهار داشت: مردم ایران با همه تفاوت ها و سلایق در طول سالها نشان دادند، همانطور که پشت سر امام خمینی (ره) ایستادند، جانشین بحق وی مقام معظم رهبری را تنها نمی گذارند.
سرهنگ نجفی  با تاکید بر نقش محوری و توامان  امام و امت گفت :امنیت، عزت و سربلندی امروز کشور در پرتو تبعیت ملت از امام  و ولایت فقیه است.
 وی ابراز داشت :تداوم مسیر عزت، اقتدار، امنیت و پایداری این نظام الهی و آرمان های امام خمینی (ره) و حرکت در مسیر ارزشهای انقلاب اسلامی در گرو پیروی از ولایت فقیه است.

*انقلاب اسلامی در عصر حاضر معجزه امام بزرگواربود
 


حجت الاسلام فاطمی نسب در مراسم گرامی داشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و سالگرد قیام ۱۵ خرداد گفت :بدون شک هر روز که از جمهوری اسلامی می‌گذرد نام و راه و عظمت امام برای دنیا و مردم ایران بیشتر آشکار می‌شود.
 وی ضمن اشاره به شخصیت  متعالی و ابعاد معرفتی امام راحل  افزود :امام راحل خورشید درخشانی است که بر این آسمان پهناور می‌تابد سخنان امام مانند در گرانبها در عمق جان همه تأثیر گذار بود.
نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه گیلانغرب در ادامه افزود: هدف از معجزه برای هدایت مردم به کمال بود تا مردم از زیر ستم و ظلم و بندگی طاغوتیان نجات پیدا کنند در عصر حاضر معجزه امام بزرگوار انقلاب اسلامی بود.
وی گفت: هر چند مجتهدین و روحانیون کارهای بزرگی انجام دادند اما امام کاری کرد که قابل مقایسه با هیچ یک از علمای گذشته نیست، اما با انقلاب خود اسلام ناب و مکتب اهل بیت را زنده کرد و به دنیا نشان داد در دورانی که شرق و غرب دین را افیون توده‌ها معرفی کرده‌اند اما دین مایه سعادت دنیا و آخرت است.
 


 در ادامه این مراسم  از برندگان مسابقه فرهنگی وصیت نامه حضرت امام خمینی" ره"  با اهدای هدایایی تقدیر شد همچنین از شهردار تلاشگر و مسئول روابط عمومی فعال شهرداری گیلانغرب نیز از سوی دفتر امام جمعه و سپاه شهرستان گیلانغرب تحلیل شد .