سرویس: ویژهکد خبر: 112419|10:58 - 1401/01/20
نسخه چاپی

با حضور نماینده مجلس ؛

کلینیک تخصصی بیمارستان الزهرا (س) گیلانغرب افتتاح شد+ تصاویر

کلینیک تخصصی بیمارستان الزهرا (س) گیلانغرب افتتاح شد+ تصاویر
کلینیک تخصصی بیمارستان الزهرا(س) گیلانغرب با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی امروز افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش مطلع الفجر ،این کلینیک با زیربنای ۷۷۱ متر مربع و اعتبار ۹۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید، شامل بخش هایی از جمله: کلینیک دندانپزشکی، کلینیک جراحی،کلینیک داخلی،کلینیک زنان و زایمان،داروخانه و سایر بخش های پشتیبانی خدماتی، اداری و… می باشد.

گفتنی است امام جمعه و فرماندار شهرستان گیلانغرب ، فرمانده سپاه این شهرستان و مسوولان محلی نیز در آیین افتتاح این کلینیک حضور داشتند .
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این مراسم در سخنانی گفت: این کلینیک با زیربنای ۷۵۰ متر و در مساحتی بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع با ۹۰ میلیارد ریال اعتبار احداث و راه اندازی شده است.

«صادق کریمی» در ادامه  از فعالیت هفت تخصص شامل داخلی، قلب، زنان، سونو گرافی، جراحی عمومی، اطفال و بیهوشی در این کلینیک خبر داد.

وی اظهار داشت: این مرکز به تجهیزات سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی به صورت قابل انتقال بر بالین بیمار، تست ورزش و همچنین برخی تجهیزات مورد نیاز مجهز شده است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از اقدام های دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در راه اندازی این مرکز ابراز امیدواری کرد امکانات بیشتری به سمت شهرستان گیلانغرب که حق بزرگی را بر گردن نظام و کشور و استان دارد هدایت شود.

«شهریار حیدری» افزود: در یک سال گذشته در حوزه بهداشت و درمان پیگیری‌های خوبی به منظور تامین امکانات و تجهیزات سه شهرستان قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب صورت گرفته که تاکنون بخشی از آن ها تکمیل شده و بخشی دیگر نیز در دست اقدام است و امیدواریم با تجهیز امکانات مناسب نیازی برای مراجعه مردم به مراکز درمانی استان به وجود نیاید.

وی گفت: کلینیک تخصصی شهرستان گیلانغرب با اعتبار ۹ میلیارد تومان امروز به بهره برداری رسید و اکثر بخش های این کلینیک تجهیز شده و بخش های دیگر به زودی توسط دانشگاه و وزارت بهداشت تجهیز خواهد شد.

حیدری ادامه داد:  سیاست سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه توجه به بخش بهداشت و درمان شهرستانهای محروم مانند گیلانغرب، سرپل ذهاب، قصرشیرین و ثلاث باباجانی است و این رویکرد، رویکرد مناسبی است و امیدوارم ادامه پیدا کند.
سرپرست فرمانداری گیلانغرب نیز از پیگیری دستگاه سی تی اسکن جهت بیمارستان الزهرا (س) خبر داد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته مجوز خرید دستگاه سی تی اسکن به عنوان مطالبه به حق مردم شهرستان از طریق وزارت بهداشت و درمان صادر شده است.

«حشمت رضایی» افزود: با توجه به مکاتبات صورت گرفته و اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه این دستگاه در مرحله رایزنی جهت تامین ارز و خرید دستگاه است و امیدواریم به زودی با تحقق آن بخش زیادی از مشکلات حوزه درمان شهروندان مرتفع شود.