سرویس: ویژهکد خبر: 112389|10:48 - 1400/12/26
نسخه چاپی

جای خالی یک خدمت؛

بالغ بر 10هزار بیمه شده گیلانغرب چشم انتظار درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی هستند

بالغ بر 10هزار بیمه شده گیلانغرب چشم انتظار درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی هستند
بالغ بر 10هزار بیمه شده گیلانغرب که از نعمت دریافت خدمات شایسته درمانی محرومند ؛چشم انتظار درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی هستند.

به گزارش مطلع الفجر ، اختصاصی مطلع الفجر/شهرستان  گیلانغرب با دارا بودن بیش از5000هزار  بیمه شده اصلی و همچنین  جمعیتی از کارگر بازنشسته و مستمری‌بگیر، فاقد درمانگاه و بیمارستان ملکی تامین اجتماعی است.

شهرستان  گیلانغرب با دارا بودن بیش از 5000 هزار بیمه شده اصلی و جمعیتی از  مستمری‌بگیر فاقد در مانگاه و بیمارستان ملکی تامین اجتماعی است و بیمه‌شدگان برای استفاده از امکانات درمانی تامین اجتماعی ناچارا به شهرهای مجاور  و اکثرا با انبوهی از مشکل و دغدغه  به  مرکز استان  سفر می کنند.

موضوع قابل ذکر اینکه علاوه بر امار 5000نفری فوق  بیش از 5000نفر بیمه شده   حوزه کشاورزی و عشایری  تحت پوشش صندوق بیمه روستاییان  و عشایر  یعنی بالغ بر 10هزار بیمه شده گیلانغربی چشم انتظار درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی هستن حق مسلم  و رضایت افرینی که میتواند بار سنگین  درمان را از دوش مردم محروم  جامعه کارگری  تسهیل بخشد.

 

ایجاد امکانات درمانی در شهرستان گیلانغرب  به دلیل آنکه حجم زیادی از جمعیت آن را کارگران،عشایر و روستاییان  تشکیل می‌دهند از اهمیت ویژه‌ای بر خوردار است چراکه کارگران شهرستان  هر ماه شاید بیش از  ۳۰ درصد از درآمدشان را برای پیش‌خرید خدمات درمانی به تأمین اجتماعی پرداخت می‌کنند اما به هنگام بروز جزئی‌ترین بیماری باید مسافت‌های طولانی را برای رسیدن به شهرهای اطراف خصوصا مرکز استان  طی کنند تا بتوانند از خدمات درمانی کیفی و شایسته  بهره‌مند شوند.

انتظار و مطالبه مردم گیلانغرب این است که   نماینده محترم  مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار محترم این مطالبه مردم را پیگیری نمایند.