سرویس: برگزیده هاکد خبر: 112233|09:33 - 1400/09/04
نسخه چاپی

همزمان با هفته بسیج؛

خدمات رایگان پزشکی در قالب بیمارستان صحرایی در دهستان محروم ویژنان+ تصاویر

خدمات رایگان پزشکی در قالب بیمارستان صحرایی در دهستان محروم ویژنان+ تصاویر
اردوی جهادی بهداشتی، درمانی و فرهنگی، به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی و با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در دهستان ویژنان گیلان‌غرب برگزار شد.

به گزارش مطلع الفجر ،سازمان بسیج جامعه پزشکی، با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، بسیج دانشجویی، کانون‌های خیریه امام علی (ع)، مددکاری اجتماعی کانون فعالیت‌های جهادی و انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، ضمن برگزاری اردوی جهادی بهداشتی، درمانی و فرهنگی، در دهستان ویژنان گیلانغرب بیمارستان صحرایی برپا کرد.

در این اردوی جهادی یک روزه، گروهی از پزشکان، مشاوران و متخصصین حوزه‌ی سلامت و همچنین ۲۴ نفر از دانشجویان در رشته‌های پزشکی، دندان‌پزشکی، پرستاری، پیراپزشکی و بهداشت حضور داشتند و خدمات لازم را به مراجعین ارائه دادند.

جهادگران در این اردوی جهادی خدمات دندانپزشکی، چشم پزشکی، جراحی سرپایی و ارجاع بیماران برای درمان تکمیلی به مراکز تحت حمایت دانشگاه علوم پزشکی ارائه دادند.

همچنین، حضور تیم بهداشتی به رهبری پروفسور الماسی و دانشجویان، جهت بررسی وضعیت بهداشتی و آسیب‌های اجتماعی، ارائه خدمات مشاوره در حوزه سلامت روان و خانواده برای افراد بزرگسال توسط اداره مشاوره و سلامت روان از دیگر خدمات ارائه شده در این اردوی جهادی بود.

همچنین در این اردو با بسته‌های فرهنگی و بازی‌های مفرح، از کودکان این منطقه کم‌برخوردار استقبال شد.