کد خبر: 110163|19:57 - 1396/02/25
نسخه چاپی

تأمين نظم و امنيت انتخابات، آزمونی بسيار مهم برای ناجا

تأمين نظم و امنيت انتخابات، آزمونی بسيار مهم برای ناجا
مطلع الفجر:تأمين نظم و امنيت انتخابات، آزمونی بسيار مهم برای ناجا است تأمين نظم و امنيت انتخابات، آزمونی بسيار مهم برای ناجا است.

 به گزارش مطلع الفجر ،فرمانده انتظامی شهرستان گيلانغرب گفت: تأمين نظم و امنيت انتخابات، آزمونی بسيار مهم برای ناجا است تأمين نظم و امنيت انتخابات، آزمونی بسيار مهم برای ناجا است.

 با توجه به نزديک شدن به ايام برگزاري انتخابات رياست جمهوری و شوراهای اسلامي شهر و روستا، جلسه ای با موضوع تامین انتخایات با حضور امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه و فرماندار و مسئولان به طور جداگانه برگزار شد و عملکرد و نحوه انجام وظايف آنان را در بحث انتخابات مورد ارزيابی قرار گرفت.

سرهنگ "محسن ویسی" در جمع مسولان شهرستان به نقش مهم پليس در تامين امنيت انتخابات اشاره کرد و گفت: يکی از مهمترين وظايف پليس برقراری امنيت مطلوب در انتخابات است که اين امر مهم با تلاش کارکنان و تعامل با اعضاي شوراي تامين، معتمدين، متنفذين و بزرگان طوايف و عشاير ميسر خواهد شد.

وی بر حفظ آمادگی و تلاش همه جانبه برای برقراری امنيت مطلوب در انتخابات تاکيد کرد و گفت: بايد همه شرايط براي حضور باشکوه و حداکثري مردم در پاي صندوق هاي رأي فراهم شود.

سرهنگ ویسی افزود: دشمنان انقلاب اسلامي در طول عمر اين نظام مقدس هميشه سعي داشته اند به نوعي اخلال در انتخابات ايجاد کنند و سلامت انتخابات در کشور ايران را زير سوال ببرند که خوشبختانه با هوشياري که در کارکنان آموزش ديده و با تجربه انتظامي وس یار نیروهای مسلح وجود داشته از اين راه توفيقي عايد آنان نشده است.

وی خاطرنشان کرد: تامين نظم و امنيت انتخابات يکی از آزمون های بسيار مهم است که خوشبختانه نيروی انتظامي در طول اين چند سال موفق عمل کرده و کارنامه درخشاني از عملکرد خود به جا گذاشته است، اکنون نيز با کوله بار تجربه اندوخته شده از چندين انتخابات قبلی پا به عرصه انتخاباتي بسيار مهم ديگری می گذارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد