مطلع الفجر19:57 - 1396/02/25

تأمين نظم و امنيت انتخابات، آزمونی بسيار مهم برای ناجا

مطلع الفجر:تأمين نظم و امنيت انتخابات، آزمونی بسيار مهم برای ناجا است تأمين نظم و امنيت انتخابات، آزمونی بسيار مهم برای ناجا است.

 به گزارش مطلع الفجر ،فرمانده انتظامی شهرستان گيلانغرب گفت: تأمين نظم و امنيت انتخابات، آزمونی بسيار مهم برای ناجا است تأمين نظم و امنيت انتخابات، آزمونی بسيار مهم برای ناجا است.

 با توجه به نزديک شدن به ايام برگزاري انتخابات رياست جمهوری و شوراهای اسلامي شهر و روستا، جلسه ای با موضوع تامین انتخایات با حضور امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه و فرماندار و مسئولان به طور جداگانه برگزار شد و عملکرد و نحوه انجام وظايف آنان را در بحث انتخابات مورد ارزيابی قرار گرفت.

سرهنگ "محسن ویسی" در جمع مسولان شهرستان به نقش مهم پليس در تامين امنيت انتخابات اشاره کرد و گفت: يکی از مهمترين وظايف پليس برقراری امنيت مطلوب در انتخابات است که اين امر مهم با تلاش کارکنان و تعامل با اعضاي شوراي تامين، معتمدين، متنفذين و بزرگان طوايف و عشاير ميسر خواهد شد.

وی بر حفظ آمادگی و تلاش همه جانبه برای برقراری امنيت مطلوب در انتخابات تاکيد کرد و گفت: بايد همه شرايط براي حضور باشکوه و حداکثري مردم در پاي صندوق هاي رأي فراهم شود.

سرهنگ ویسی افزود: دشمنان انقلاب اسلامي در طول عمر اين نظام مقدس هميشه سعي داشته اند به نوعي اخلال در انتخابات ايجاد کنند و سلامت انتخابات در کشور ايران را زير سوال ببرند که خوشبختانه با هوشياري که در کارکنان آموزش ديده و با تجربه انتظامي وس یار نیروهای مسلح وجود داشته از اين راه توفيقي عايد آنان نشده است.

وی خاطرنشان کرد: تامين نظم و امنيت انتخابات يکی از آزمون های بسيار مهم است که خوشبختانه نيروی انتظامي در طول اين چند سال موفق عمل کرده و کارنامه درخشاني از عملکرد خود به جا گذاشته است، اکنون نيز با کوله بار تجربه اندوخته شده از چندين انتخابات قبلی پا به عرصه انتخاباتي بسيار مهم ديگری می گذارد.