به گزارشمطلع الفجر،فرهاد تجری در گفتگوییاظهار داشت: به منظور پایین بودن سطح کیفیت خدمات ارتباطی و اینترنت و حجم نارضایتی مردم باید تلاش مضاعف برای رسیدن به سطح مطلوب و جلب رضایتمندی مشترکین در برخی نقاط کشور به کار گرفته شود.
وی با انتقاد از سرعت اینترنت در برخی مناطق کشور افزود: مقوله کیفیت در ارایه خدمات یک شاخص جدی است بنابراین باید با توجه به نیاز روزمره مردم ایجاد تسهیلات و ارتقاء کیفیت خدمات اینترنت در اولویت قرار گیرد.
نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: پایان زودهنگام حجم بسته های اینترنتی تلفن همراه و عدم شفافیت سازی در نحوه محاسبه مصرف بسته های اینترنت خریداری شده یکی از موضوعاتی است که توسط مشترکان اپراتورهای تلفن همراه مطرح می شود و اغلب مردم از آن گله مند هستند.
تجری تصریح کرد: با توجه به اینکه درسال های گذشته پیشرفت های خوبی در زمینه ارائه خدمات اینترنت و تلفن همراه بوده اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله وجود دارد.
وی افزود: با توجه به اینکه قیمت مناسب خدمات اینترنت به توسعه اقتصاد کشور کمک می کند لذا در تجارت و ارائه خدمات باید فضای رقابتی سالمی وجود داشته باشد و نظارت های لازم برای جلوگیری از سوء استفاده اعمال شود که این موضوع در خصوص خدمات اینترنت و تلفن همراه نیز وجود دارد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل90 مجلس شورای اسلامی یادآور شد: وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سایر دستگاه های نظارتی باید اقدامات لازم را در زمینه رسیدگی به شکایت های مردم درباره کیفیت و قیمت خدمات اینترنت انجام دهند و اپراتورهای تلفن همراه نیز پاسخگوی مشتریان باشند.
نظر شما
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد