سرویس: کرمانشاهکد خبر: 108293|12:01 - 1395/09/18
نسخه چاپی

استاندار کرمانشاه خبر داد:

اعتبارات سفر رئیس جمهور به کرمانشاه هفته آینده ابلاغ می شوند

 اعتبارات سفر رئیس جمهور به کرمانشاه هفته آینده ابلاغ می شوند
مطلع الفجر: استاندار کرمانشاه گفت: اعتبارات سفر رئیس جمهور به کرمانشاه ظرف یک هفته آینده ابلاغ می گردد و روند اجرای پروژه های سفر به سرعت آغاز می شود.

به گزارشمطلع الفجر، اسدالله رازانی از ابلاغ اعتبارات سفر رئیس جمهور به کرمانشاه ظرف یک هفته آینده خبر داد و گفت: روند اجرای پروژه های سفر به سرعت آغاز می شود.

 

وی با اشاره به سفر کاری نوبخت به کرمانشاه افزود: این سفر کاری به منظور بازدید از پروژه راه آهن و دیگر پروژه های استان و همچنین به منظور تسریع در اجرای پروژه‌های سفر صورت خواهد گرفت.

 

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مدیریت ارشد استان به منظور آخرین هماهنگی ها و اثر بخشی بیشتر این سفر کاری، یک نشست کاری را با حضور مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و قسمت تلفیق و سفرهای ریاست محترم‌جمهوری این مجموعه برگزار کرد.

 

وی نشست مذکور را بسیار راهگشا توصیف کرد و گفت: باتوجه به محدودیت سرجمع اعتبارات عمرانی کشور در سال ۹۶، در این نشست توافقاتی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی صورت گرفت و به راهکارهایی دست پیدا کردیم تا پروژه های استان دچار کاهش اعتبار نشوند.

 

رازنی افزود: همینطور برای تکمیل پروژه فاضلاب کرمانشاه و اجرای کولکتورها و جمع آوری کننده ها و همچنین تکمیل پروژه آبشوران نیز توافقات اولیه ای انجام گرفت که در سفر فردای آقای دکتر نوبخت، قطعیت آن ها اعلام می شود.

 

استاندار تصریح کرد: در واقع رایزنی هایی صورت گرفت تا در این سفر بتوانیم اعتبارات بیشتر و بهتری را برای حل مشکلات استان از جمله موضوع فاضلاب کرمانشاه و رودخانه و کانال آبشوران بگیریم.

 

استاندار کرمانشاه گفت: قول مساعد تخصیص 100 درصدی اعتبارات سفر در این نشست دریافت شد. همچنین مشکل تأمین نقدینگی برای کل پروژه های سفر حل شده است و اعتبارات سفر رئیس جمهور به کرمانشاه ظرف یک هفته آینده ابلاغ خواهند شد.

 

وی ادامه داد: با ابلاغ این اعتبارات اجرای پروژه ها به سرعت آغاز می شود که این موضوع خبری بسیار خوشحال کننده برای مردم استان است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد