مطلع الفجر12:01 - 1395/09/18
استاندار کرمانشاه خبر داد:

اعتبارات سفر رئیس جمهور به کرمانشاه هفته آینده ابلاغ می شوند

مطلع الفجر: استاندار کرمانشاه گفت: اعتبارات سفر رئیس جمهور به کرمانشاه ظرف یک هفته آینده ابلاغ می گردد و روند اجرای پروژه های سفر به سرعت آغاز می شود.

به گزارشمطلع الفجر، اسدالله رازانی از ابلاغ اعتبارات سفر رئیس جمهور به کرمانشاه ظرف یک هفته آینده خبر داد و گفت: روند اجرای پروژه های سفر به سرعت آغاز می شود.

 

وی با اشاره به سفر کاری نوبخت به کرمانشاه افزود: این سفر کاری به منظور بازدید از پروژه راه آهن و دیگر پروژه های استان و همچنین به منظور تسریع در اجرای پروژه‌های سفر صورت خواهد گرفت.

 

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مدیریت ارشد استان به منظور آخرین هماهنگی ها و اثر بخشی بیشتر این سفر کاری، یک نشست کاری را با حضور مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و قسمت تلفیق و سفرهای ریاست محترم‌جمهوری این مجموعه برگزار کرد.

 

وی نشست مذکور را بسیار راهگشا توصیف کرد و گفت: باتوجه به محدودیت سرجمع اعتبارات عمرانی کشور در سال ۹۶، در این نشست توافقاتی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی صورت گرفت و به راهکارهایی دست پیدا کردیم تا پروژه های استان دچار کاهش اعتبار نشوند.

 

رازنی افزود: همینطور برای تکمیل پروژه فاضلاب کرمانشاه و اجرای کولکتورها و جمع آوری کننده ها و همچنین تکمیل پروژه آبشوران نیز توافقات اولیه ای انجام گرفت که در سفر فردای آقای دکتر نوبخت، قطعیت آن ها اعلام می شود.

 

استاندار تصریح کرد: در واقع رایزنی هایی صورت گرفت تا در این سفر بتوانیم اعتبارات بیشتر و بهتری را برای حل مشکلات استان از جمله موضوع فاضلاب کرمانشاه و رودخانه و کانال آبشوران بگیریم.

 

استاندار کرمانشاه گفت: قول مساعد تخصیص 100 درصدی اعتبارات سفر در این نشست دریافت شد. همچنین مشکل تأمین نقدینگی برای کل پروژه های سفر حل شده است و اعتبارات سفر رئیس جمهور به کرمانشاه ظرف یک هفته آینده ابلاغ خواهند شد.

 

وی ادامه داد: با ابلاغ این اعتبارات اجرای پروژه ها به سرعت آغاز می شود که این موضوع خبری بسیار خوشحال کننده برای مردم استان است.