کد خبر: 107943|11:03 - 1395/09/03
نسخه چاپی

فرماندار گیلانغرب:

توسعه ، پیشرفت و عزت ایران اسلامی در گرو حرکت بر مدار تفکر بسیجی است

توسعه ، پیشرفت و عزت ایران اسلامی در گرو حرکت بر مدار تفکر بسیجی است
مطلع الفجر: فرماندار گیلانغرب گفت : پیشرفت همه جانبه و اعتلای نظام در گرو تلاش جهادی و حرکت حول محور تفکر بسیجی است وبرای اینکه بتوانیم کشور را به سر مقصود پیشرفت واستقلال برسانیم باید معتقد به تفکر بسیجی باشیم .

فرماندار گیلانغرب  در گفتگو با خبرنگارمطلع الفجر، ضمن گرامی داشت هفته مبارک، بسیج را ثمره دور اندیشی و درایت بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی .ره. دانست و اظهار داشت : نهال کوچکی که در ابتدای انقلاب اسلامی شکل گرفت  در دوران دفاع مقدس به اوج شکوفایی خود رسید و به سان ستاره ای درخشان خود را نشان داد .

کرم محمدی تصریح کرد:بسیج به عنوان یک تشکل جهادی ومردمی  نشان از تجلی عینی وحدت  ملت ایران است و از سویی نظر به فراگیر بودن و فرا گروهی و طیفی بودن ،بسیج افتخار دارد از همه فرق و ادیان  را در مجموعه خود دارد .

وی در این خصوص اثرگذاری بسیج را به مردمی بودن آن توصیف کرد و افزود:تفکر بسیج؛امروز به الگوی همه مبارزان آزاده و انقلابی در منطقه بدل شده ونقش این نیروی تاثیرگذار مردمی در تحولات عراق و سوریه و یمن  بخوبی مشاهده می شود.

فرماندار گیلانغرب  اظهار داشت : بسیج علاوه بر کارنامه درخشان خود در دوران دفاع مقدس اکنون نیز در عرصه های دیگر از جمله بهداشت و اقتصاد  و محرومیت زدایی عملکرد تحسین بر انگیزی داشته چرا که در دو مقوله بهداشت طرح های جامع از جمله ریشه کنی فلج اطفال و اکنون نیز با جدیت و اهتمام خود در امر اقتصاد با واگذاری  تسهیلات در راه اندازی طرح های اشتغالزایی اقتصاد مقاومتی در ضمن عقد تفاهم نامه هایی که بین بسیج و دولت منعقد شده ، قدمهای استواری را برداشته است .

وی با عنوان اینکه  پیشرفت همه جانبه  و اعتلای نظام در گرو تلاش جهادی و حرکت در مسیر  و حول محور تفکر بسیجی است ابراز داشت: برای اینکه بتوانیم کشور را به سر مقصود پیشرفت  و استقلال برسانیم باید معتقد به تفکر بسیجی باشیم تا بسیاری از مشکلات موجود را مترفع نماییم .

محمدی گفت : تفکر بسیجی و انقلابی همواره دارای مخالفان خود بوده و دشمنان هر جا این تفکر نمود پیدا کرده است سعی در تضعیف واز میان برداشتن ان را داشته اند کما اینکه امروز می بینیم در بسیاری از کشورهای منطقه و انجا که ازادی خواهان علم ازادگی را بدست گرفته اند دشمنان و بدخواهان در صدد خاموش کردن فریاد و تفکر ازادی خواهی انقلابیون راستین بر امده اند و ما  در یمن ، بحرین و فلسطین  و بسیاری دیگر از کشورها  نمود این تفکر را دیده ایم .

 فرماندار گیلانغرب تصریح کرد : بنده به عنوان  عضوی از مجموعه خدوم دولت افتخار میکنم که یک بسجی هستم  و معتقدم که مدیریت کشور باید مدیریتی بر مدار تفکر بسیجی باشد و البته رییس جمهور محترم  که خود از یادگاران دوران دفاع مقدس و بسیجی هستندنیز در بدنه اجرایی دولت از ظرفیت بسیج همواره استفاده کرده اند .

وی در پایان ابراز داشت : امروز مردم ایران اسلامی ؛ انکه در مسند استاد دانشگاه یک استاد خوب با تفکر انقلابی و بسیجی است، ان مدیر اجرایی که دلسوز نظام است و در صدد رفع مشکلات مردم و کشاورزی که برای قطع وابستگی و استقلال  کشورش یک کشاورز خوب محسوب می شود،همه و همه بسیجی اند چرا که برای  ابادانی ، عزت افرینی و اقتدار نظام اسلامی قدم بر میدارند .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد